• ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
  • کد خبر: 25252
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم فوتبال ون پارس نقش جهان

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان توانست با برتری برابر تیم شاهین بندرعامری یک قدم به لیگ آزادگان نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان اصفهان در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت ۱۸:۴۵ امروز، یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم شاهین بندرعامری بود.

این بازی در حالی برگزار شد که شاهین بندرعامری پیش تر صعود خود را به لیگ یک قطعی کرده بود و ون‌پارس رقابت سخت و نزدیکی با تیم‌های نود ارومیه و خلیج‌فارس ماهشهر برای صعود دارد.

در نیمه اول این تیم میزبان بود که کار را بهتر آغاز کرد و توپ و زمین را در اختیار داشت. بازیکنان ون‌پارس به خوبی توپ را در زمین به گردش در می‌آوردند و توانستند موقعیت‌های خوبی را ساخته و پرداخته کنند. ون‌پارس در نتیجه حملات خود صاحب یک ضربه ایستگاهی در جناح راست محوطه جریمه حریف شد.

این ضربه از زاویه بسته را محمدامین کاویانی در دقیقه ۲۶ به زیباترین شکل ممکن تبدیل به گل کرد. پس از این گل نیز ون‌پارس به خوبی توانست بازی را کنترل و ابتکار عمل را از شاگردان مهدی کریمیان در تیم شاهین بندرعامری بگیرد. سفیدپوشان میزبان حتی شانس تثبیت برتری خود را نیز داشتند، اما در نهایت نیمه اول با برتری یک‌بر صفر ون‌پارس به پایان رسید.

در نیمه دوم بار دیگر این تیم ون‌پارس بود که شروع بهتری داشت و بازی کنترل کرده بود. بازی خوب این تیم در این نیمه دو گل برای اصفهانی‌ها به ارمغان آمد. این دو گل در دقایق ۶۴ و ۶۶ توسط فردین نجفی به ثمر رسید تا کار بندرعامری برای بازگشت به بازی سخت شود. در ادامه نیز تیم ون‌پارس توانست به خوبی بازی را کنترل کند و سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد.

گفتنی است، با توجه به پیروزی نود ارومیه، رقابت این تیم و ون‌پارس برای صعود در دو هفته پایانی لیگ ادامه دارد؛ هر دو تیم‌ها ۴۱ امتیازی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =