سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

مدافع تیم سپاهان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است ولی من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و بعد از لیگ در مورد تیم فصل آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالات شلوغ و سخت است، قرارداد 9 بازیکن این تیم در پایان فصل تمام می‌شود و باشگاه سپاهان مذاکرات برای تمدید قرارداد برخی از این بازیکنان را آغاز کرده است.

یکی از این بازیکنان که به عنوان مهره‌ اصلی سپاهان در جناح راست خط دفاع مطرح بود و عملکرد درخشانی هم داشت، دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن ملی‌پوش این تیم است. اسماعیلی‌فر در پایان این فصل قراردادش به پایان می‌رسد و در مصاحبه‌ای اعلام کرده که باشگاه سپاهان درخواست تمدید قرارداد را به او داده است. او گفت: «قرار شده بعد از اتمام بازی‌ها صحبت کنیم تا ببینیم باشگاه چه شرایطی را درنظر می‌گیرد و من هم شرایطم را می‌گویم».

مدافع سپاهان درباره معیارهای انتخاب خود نیز تاکید کرد: جدا از بحث مالی، تیمی را انتخاب خواهم کرد که بدانم مرا به چیزی که می‌خواهم نزدیک‌تر می‌کند. تیم‌های اول تا سوم لیگ تقریبا به یک اندازه پول می‌دهند و اختلاف مالی زیادی وجود ندارد. سعی می‌کنم تیمی را انتخاب کنم که فصل بعد از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری داشته باشم. من دو سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر نرسیدیم، تصمیم دیگری می‌گیرم.

وی درباره احتمال حضورش در پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس تیم بزرگی است ولی من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و بعد از لیگ در مورد تیم فصل آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =