• ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
  • کد خبر: 25172
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با یک گل تیم فجر سپاسی شیراز را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر در حافظیه شیراز میهمان تیم فجر سپاسی بود و توانست در یک بازی سخت و سنگین با یک گل از سد حریف خود بگذرد تا به وضعیت خود در جدول مسابقات سر و سامانی دهد. این پیروزی در حالی به دست آمد که ذوب‌آهن در چهار بازی گذشته خود موفق به کسب برد نشده بود.

در این بازی فجر سپاسی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد با حمایت هوادار خود، بازی انتحاری و هجومی به نمایش گذاشت. شاگردان سرآسیایی که برای بقا تنها به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کردند، در ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و یکی دو بار هم صاحب موقعیت‌های گل زنی شدند.

اما هر چه از زمان بازی گذشت این ذوب‌آهن بود که توانست خود را از زیر فشار خارج کند و بر بازی سوار شود. گاندوها در دقیقه ۱۹ و توسط قریشی روی کرنر ارسالی آشوری به گل اول بازی رسیدند تا کار برای حریف شیرازی سخت شود.

بعد از این گل تا پایان نیمه اول شاگردان تارتار به خوبی بازی را کنترل کردند و به حریف فضا ندادند، سبزپوشان حتی روی ضد حملات می‌توانستند برتری خود را تثبیت کنند. در نیمه دوم، علی‌رغم تشویق پرشور شیرازی‌ها بازی ریتم کندی داشت و به سود ذوب‌آهن در جریان بود. در این نیمه توپ بیشتر در بین هافبک‌های دو تیم در گردش بود و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی با تک گل قریشی به پایان برسد.

با این نتیجه ذوب‌آهن به رده هفتم جدول صعود کرد و فجر سپاسی در منطقه خطر باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =