عیبی یخ

بازی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز به دلیل حواشی و مشکلات در ورزشگاه ناتمام ماند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام و در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر میزبان پرسپولیس بود. این بازی که تا دقیقه ۷۰ با حواشی و اتفاقات مختلف دنبال میشد، به یک باره با تصمیم داور نیمه تمام باقی ماند.

در طول بازی بارها پرتاب بطری و اشیا داخل زمین باعث وقفه در بازی شد تا با اوج گرفتن این اتفاقات داور تصمیم گرفت در دقیقه ۷۰ زمین بازی را ترک و بازی را نیمه تمام اعلام کند. در واقع طبق اعلام گزارشگران محلی داوران از زمین به رختکن فرار کردند و به نیروی‌های امنیتی پناه بردند!

بازیکنان تراکتور برای مدت طولانی پس از این اتفاقات در زمین حاضر شدند، اما در نهایت با ترک ورزشگاه توسط پرسپولیسی‌ها پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارسال شد.

جزئیات جنجال بازی تراکتور و پرسپولیس

فضای ملتهب روی سکوها از زمانی آغاز شد که یحیی گل محمدی سرمربی محروم پرسپولیس قصد داشت برای نشستن در جایگاه ویژه از کنار تماشاگران تراکتور عبور کند که در تمام طول مسیر بارش بطری و آب و اشیا روی سر او ادامه داشت و با حمایت چند نفر وارد جایگاه شد. در نیمه اول تماشاگران تراکتور به هنگام زدن ضربات کرنر توسط بازیکنان پرسپولیس با سنگ پرانی اجازه این کار را به آنها نمی دادند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ زمانی که امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس قصد داشت ضربه کرنر را بزند حجم سنگ پرانی ها بیشتر شد تا او توپ را رها کند و به میانه زمین بیاید.

جنجال در تبریز/ بازی پرسپولیس و تراکتور نیمه تمام ماند

با این حال برگشت عالیشاه به سمت نقطه کرنر و پرتاب سنگ های داخل زمین به سمت بیرون و حرکاتی که کاپیتان پرسپولیس انجام داد باعث شعله ور شدن اختلافات شد و ابتدا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه هم سنگ پرانی ها به اوج رسید تا داور بازی را متوقف کند. حتی دخالت کاپیتان و سرمربی تراکتور هم نتوانست هوادارنماهای تراکتور را آرام کند.

با این حال پس از گذشت 12 دقیقه بازی مجددا آغاز شد و حامد پاکدل از پرسپولیس و محمد مسلمی پور از تراکتور با تصمیم داور و به خاطر درگیری از زمین اخراج شدند. با این که بازی برای دقایقی پیگیری شد اما در دقیقه 72 زمانی که یک کرنر دیگر برای پرسپولیس به دست آمد تماشاگران نقطه کرنر را سنگ باران کردن تا مهدوی داور مسابقه به سمت این نقطه برود و با برداشتن توپ به همراه کمک هایش زمین را ترک کند.

جنجال در تبریز/ بازی پرسپولیس و تراکتور نیمه تمام ماند

بعد از تصمیم داور مبنی بر ترک زمین، بازیکنان دو تیم هم زمین را ترک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =