سپاهان- استقلال

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه سه بر صفر شهر خودرو را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، امروز، پنجشبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم فوتبال شهرخودرو مشهد رفت و توانست با برتری سه بر صفر برابر شهر خودرو ۵۵ امتیازی شود و موقتا به رده دوم جدول صعود کند تا تکلیف بازی پرسپولیس و تراکتور مشخص شود.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۶۷_ رضا میرزایی)، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (دقیقه ۶۷_ گیورگی گولسیانی)، سید محمدرضا حسینی (دقیقه ۳۰ _ میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو .
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تیم شهرخودرو: میلاد فراهانی، محمد ابراهیم‌زاده، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، مهدی شریفی، ابوالفضل عکاشه (دقیقه ۵۳_ رحمان جعفری)، محسن ربیع‌خواه، امیرحسین نعمتی و محمدرضا فلاحیان (دقیقه ۵۳_ معراج پورتقی).
سرمربی: داوود سیدعباسی

گل‌ها: دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد جهانی و محمد کریمی (سپاهان)

شرح گل

دقیقه ۴۳؛ دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان ۱ _ شهرخودرو ۰): پاس چیپ عالی محمد کریمی به فضای پشت سر مدافعان شهرخودرو، اسماعیلی‌فر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با دریبل دروازه بان توپ را درون دروازه جای داد.

دقیقه ۵۶؛ میلاد جهانی (سپاهان ۲ _ شهرخودرو ۰): پاس عمقی رفیعی، مغانلو را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه مغانلو را فراهانی دفع کرد، توپ دفع شده به سر مدافع شهرخودرو برخورد کرد و در زاویه‌ای بسته به جهانی رسید؛ جهانی نیز این توپ عجیب را با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

دقیقه ۵۹؛ محمد کریمی (سپاهان ۳ _ شهرخودرو ۰): پاس در عمق عالی مغانلو کریمی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد، هافبک خلاق سپاهان نیز با یک ضربه نرم و سر ضرب توپ را به گوشه دروازه شهرخودرو فرستاد تا بازی خوب خود را تکمیل کند.

گزارش بازی

نیمه اول: سپاهان از ابتدای بازی تیم برتر میدان بود و در یک ربع ابتدایی حملات بسیار زیادی روی دروازه شهر خودرو ترتیب داد، در آن سوی زمین شهرخودرو برای اولین بار در دقیقه شانزدهم توانستند به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کنند. سپاهان با نفوذ از کناره‌ها و استفاده از عمق قلب دفاعی حریف بارها و بارها خطرساز ظاهر شد. موج حملات سپاهان ادامه داشت، اما خودخواهی و بی دقتی مهاجمان این تیم کار را برای فراهانی و خط دفاعی شهرخودرو راحت کرده بود. در نهایت سپاهان در دقایق پایانی این نیمه روی سوپر پاس محمد کریمی و با ضربه نهایی اسماعیلی فر به گل رسید.

نیمه دوم: در نیمه مربیان باز هم سپاهان بود که بهتر ظاهر شد و کاملا نسبت به حریف برتری داشت، شاگردان نویدکیا به خوبی بازی را کنترل و موقعیت سازی و در نهایت به دو گل رسیدند. در این نیمه برخلاف اکثر بازی‌های سپاهان خبری از کم دقتی و تک روی‌های مهاجمان سپاهان نبود و ضربه‌های طلایی‌پوشان به گل تبدیل شد. سپاهان در این نیمه در پنج دقیقه حدفاصل دقیقه ۵۵ تا ۶۰ توانست دو گل به ثمر برساند.

دقایق حساس

*دقیقه ۵: سجاد شهباززاده در روزی که بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو دارد، سعی داشت با نفوذ در قلب دفاع شهرخودرو با فراهانی تک به تک شود که کمک داور آفساید او را اعلام کرد.

*دقیقه ۱۳: شلیک ناگهانی دانیال اسماعیلی‌فر با برخورد به تیر دروازه فراهانی راهی اوت شد.

*دقیقه ۱۶: نفوذ عکاشه از سمت راست خط دفاعی سپاهان می‌رفت خطرناک شود که با دخالت نژادمهدی این توپ دفع شد.

*دقیقه ۲۵: شوت سرکش نورافکن با اختلاف از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۷: سروش رفیعی یک پاس عالی روی سر محمدرضا حسینی انداخت و ضربه سر این بازیکن درحالی که هیچ مدافعی برای او مزاحمت ایجاد نکرده بود از بالای دروازه به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۰: ارسال مهدی شریفی در نقطه کور مدافعان سپاهان به مهاجم شهرخودرو رسید و ضربه سر او با باز کردن دروازه سپاهان فاصله‌ای نداشت که مظاهری به موقع واکنش نشان داد.

*دقیقه ۴۰: اولین ضربه در چهارچوب سپاهانی‌ها که مغانلو آن را زد، با واکنش فراهانی همراه بود و وارد دروازه نشد.

*دقیقه ۵۵: شهرخودرو روی قوس محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه آزاد شد که این موقعیت را مهدی شریفی از دست داد.

*دقیقه ۷۰: شوت ربیع‌خواه از فاصله‌ای دور و با اختلاف از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

*دقیقه ۷۵: رضا میرزایی در موقعیت تک به تک توپ را به پای فراهانی کوبید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =