نوری

وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت فعالیت‌های ورزشی در مدارس کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یوسف نوری ظهر سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در آئین افتتاح نخستین طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان در ورزشگاه آزادی اصفهان با اشاره به لزوم توجه بیشتر مجریان آموزش و پرورش در مدارس به موضوع تربیت بدنی اظهار کرد: این امر یکی از ساحت‌های ۶ گانه آموزش و پرورش است که باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه استعداد یابی در حوزه ورزش در درس تربیت بدنی در مدارس امری ضروری است، تصریح کرد: با این کار استعدادها پس از شناسایی هدایت و تقویت می‌شود و می‌تواند به افتخار آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های ورزشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با تقویت فعالیت‌های ورزشی در مدارس می‌توان آرامش روح و روان دانش آموزان و تخلیه هیجانات درونی آنها نیز کمک کرد، افزود: از دیگر مزیت‌های پرداختن به تربیت بدنی و مهارت ورزش در دانش آموزان تقویت مهارت‌های حرفه‌ای در وجود آنها است با این روند می توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بود.

وی اجرای طرح "استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان" را از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس اعلام کرد و گفت: این طرح از امروز در اصفهان آغاز شده است.

نوری ابراز کرد: طرح "استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان" با پشتوانه اجرایی می‌شود و سعی داریم برای آن نیز پیوست فرهنگی تعریف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =