• ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر: 25043
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان پاختاکور

سجاد شهباززاده به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن سپاهان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سجاد شهباززاده، مهاجم کم حاشیه و ثمربخش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با انجام بازی برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جاری به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن سپاهان رسید و به باشگاه ۱۰۰ تایی‌های این باشگاه وارد شد.

شهباززاده از جمله بازیکنان کم‌حاشیه سپاهان در فصول اخیر بوده که با گل‌های خود عصای دست مربیان این تیم به خصوص محرم نویدکیا بوده است. او همواره چه در زمان مربیگیری امیر قلعه‌نویی و چه در حضور محرم نویدکیا به عنوان یکی از عناصر اصلی سپاهان در ترکیب حاضر بود و به یکی از مهره‌های اصلی طلایی‌پوشان سپاهان تبدیل شد.

شهباززاده در دو پست مهاجم مرکزی و وینگر راست برای سپاهان ایفای نقش کرده و در چهار فصل حضور خود توانسته ۴۱ گل برای سپاهان به ثمر برساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود. شهباززاده برای شکستن رکورد تاریخی عمادرضا و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپاهان باید ۲۴ گل دیگر برای این باشگاه اصفهانی به ثمر برساند.

این مهاجم سی و سه ساله، چهار سال پیش و پس از طی یک دوران ناموفق در فوتبال قطر برای فصل ۹۸–۱۳۹۷ و لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و از همان ابتدای حضورش جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم داشت.

اوج کار شهباززاده و سپاهان به لیگ بیستم برمی‌گردد، جایی که او زیر نظر نویدکیا اوج دوران فوتبالی خود را سپری کرد و توانست با ۲۰ گل زده آقای گل رقابت‌های لیگ برتر شود و کفش طلایی را به خانه ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =