براتی

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط عمومی جریان افتخارآمیز تولید را در این مجموعه بزرگ پشتیبانی می‌کند و امیدواریم بتوانیم با عمل به وظیفه خود انعکاس‌دهنده دستاوردهای کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه باشیم.

به گزارش ایراسین، محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به‌مراتب بیشتر از گذشته بر همگان روشن شده است و مدیران سازمان‌های پیشرو به‌خوبی می‌دانند عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها نقشی بسزا در پیشبرد اهداف سازمان و هموار کردن مسیر پیش روی آن دارند و نقشی که در دهه‌های گذشته حداقلی و کم‌فروغ بود، در دنیای ارتباطات و گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی به نقشی استراتژیک و اثرگذار تبدیل شده است.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه نیز با عنایت به مختصات ویژه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود طبیعتا نیازمند یک روابط عمومی پویا، به‌روز و اثربخش است تا بتواند از جایگاه ویژه این شرکت به‌خوبی صیانت کند و افکار عمومی را از دستاوردهای غرورآفرین این مجموعه معظم به‌خوبی مطلع نماید.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه شرکتی به وسعت ایران است و تأثیرگذاری گسترده‌ای در صنعت و اقتصاد کشورمان دارد و طبیعتا چنین شرکتی با خصوصیاتی که ذکر شد در زمان‌های مختلف و به فراخور مسائل مختلف با سؤالات، شبهات و انتقاداتی از جانب ذی‌نفعان و شرکای کسب‌وکار خود اعم از سهام‌داران میلیونی، کارکنان، بازنشستگان و مردم منطقه و کشور مواجهه می‎شود که چالاکی و به هنگام بودن روابط عمومی و استفاده درست و علمی از ابزارهای نوین در عرصه ارتباطات به تنویر شایسته افکار عمومی کمک می‌کند و قدر و قیمت این شرکت بزرگ و مولود افتخارآمیز انقلاب اسلامی به‌خوبی حفظ خواهد شد.

وی تأکید کرد: افزایش چشمگیر تولیدات تصویری، برگزاری رویدادهای متعدد با حضور خانواده بزرگ فولاد مبارکه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و نیز حضور مؤثر در همایش‌ها و نمایشگاههای مختلف در اقصی نقاط کشور و بعضا کشورهای دیگر در کنار فعالیت‌هایی که بر اساس یک باور و اعتقاد قلبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه و تکامل منطقه‌ای در روابط عمومی شرکت انجام می‌پذیرد همه و همه اقداماتی هستند که به‌نوعی جریان افتخارآمیز تولید را در این مجموعه بزرگ پشتیبانی می‌کند.

براتی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با عمل به وظیفه خود انعکاس‌دهنده دستاوردهای کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه باشیم و امید به آینده را بیش‌ازپیش در جامعه اشاعه دهیم. در دوره‌های مختلف زحمات زیادی در حوزه روابط عمومی شرکت صورت گرفته است، اما تحولات سریع در حوزه ارتباطات و اقتضائات سال‌های اخیر فولاد مبارکه را بر آن داشته تا با طراحی یک مدل جدید و عملیاتی گام دوم و نوین روابط عمومی این شرکت را در آینده نزدیک کلید بزند و با نگاه به تجربیات گذشته و ظرفیت‌های موجود گام‌های جدیدی برای روابط عمومی شرکت برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =