مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در صورت برابر تراکتور به رده هفتم جدول خواهیم رسید و از تمامی طرفداران می‌خواهم به تماشای این دیدار بیایند و ما را با تشویق های خودشان به ما انگیزه بدهند

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تاتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری خبری پیش از بازی با تیم تراکتور تبریز اظهار کرد: ضمن خوش‌آمدگویی به تیم تراکتورسازی، امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم. تراکتورسازی در بازی‌های گذشته توانسته ۷ امتیاز کسب کند و ما نیز با توجه به بازی خوبی که هفته پیش انجام دادیم انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم.

وی ادامه داد: در صورت برد بازی در جدول به رده هفتم خواهیم رسید و از تمامی طرفداران می‌خواهم به تماشای این دیدار بیایند و ما را با تشویق های خودشان به ما انگیزه بدهند؛ در سال جدید با توجه به اینکه نتوانسیم به برد برسیم اما با توجه به صحبت های کارشناسان بهترین عملکرد را داشتیم چرا که امسال ضربه زیادی از بحث داوری خوردیم و امیدوارم در بازی فردا تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت محروم ندارم و فقط پوریا پورعلی را نداریم که امیدوارم از هفته های آینده به ما اضافه شود و امیدوارم در بازی فردا از تمامی فرصت ها استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

گفتنی است، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۰۰ فردا، شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =