استقلال

تیم فوتبال استقلال با نتیجه یک بر صفر برابر شهر خودرو بر برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال میزبان تیم قعرنشین شهرخودرو مشهد در ورزشگاه آزادی بود. این بازی در حالی برگزار شد که تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب‌آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود و استقلال در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست فاصله خود با تیم یحیی گل‌محمدی را به شش امتیاز افزایش دهد.

در نهایت این بازی در حالی که تا دقیقه ۸۸ با نتیجه بدون گل تساوی در جریان بود، این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که با گل لحظه آخری آرمان رمضانی به پیروزی رسیدند و فاصله امتیازی با تیم پرسپولیس را به هفت امتیاز افزایش پیدا کند.

در این بازی استقلال از ابتدای بازی نمایش بهتری نسبت به حریف داشت، اما هماهنگی خوب تیم شهرخودرو در فاز دفاعی اجازه گل‌زنی به آبی‌پوشان پایتخت نداد. فشار حملات و تعویض‌های مجیدی بالاخره در دقیقه ۸۸ به ثمر نشست و این تیم به گل رسید. ارسال جلالی از سمت چپ با ضربه سر رودی ژستد همراه شد و توپ در مقابل دروازه به امیرحسین حسین زاده رسید. ضربه قیچی برگردان و دیدنی این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و مقابل آرمان رمضانی قرار گرفت. این بازیکن نیز با شلیکی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه شهر خودرو چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

با این نتیجه شهرخودرو در قعر جدول ۱۵ امتیازی باقی ماند و پس از پنج هفته شکست خورد تا کار این تیم برای بقا در لیگ برتر سخت شود. استقلال نیز با کسب سه امتیاز این بازی در صدرجدول ۶۰ امتیازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =