سپاهان- استقلال

تیم فوتبال سپاهان به مصاف پیکان رفت و توانست با یک گل به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، امروز، دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف تیم فوتبال پیکان رفت. این بازی در نهایت با تک گل حسینی به سود سپاهان به پایان رسید.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امیدنورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی (دقیقه ۷۰_ یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۰_ هادی یوسفی)، سجاد شهباززده (دقیقه ۷۰ _ رضا میرزایی) و شهریار مغانلو.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تیم پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، محمد قاسمی‌نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، پیمان رنجبری، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.
سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: مرتضی منصوریان، آرمان اسعدی، پوریا زحمتی و حسین زمانی.

گل‌ها: محمدرضا حسینی (سپاهان)

شرح گل

دقیقه ۶۹؛ محمدرضا حسینی (پیکان صفر _ سپاهان ۱): توپ سرگردان در محوطه جریمه پیکان به محمدرضا حسینی رسید و او نیز با ضربه‌ای سرضرب توپ را به سمت دروازه حریف شوت کرد، این ضربه پس از برخورد با شهباززاده و تغییر مسیر در گوشه دروازه ناصری آرام گرفت.

گزارش بازی

نیمه اول: نویدکیا برای این بازی با چند تغییر اساسی و تغییر سیستم تیمش را راهی میدان کرده بود. ترکیب تازه سپاهان در دقایق ابتدایی بازی خوب ظاهر شد و طلایی پوشان توانستند صاحب توپ و میدان باشند و در همان ۱۰ دقیقه اول بازی سه کرنر روی دروازه حریف ارسال کنند. پس از موج حملات سپاهانی‌ها، بازی به تعادل کشید و بیشتر در میانه زمین دنبال شد. در این لحظات جنگ بین هافبک‌های دو تیم بسیار تعیین کننده بود که در این مهم سپاهانی‌ها موفق‌تر عمل کردند. در ۱۰ دقیقه پایانی این نیمه بار دیگر سپاهانی‌ها جلو کشیدند و با پاس‌های کوتاه در ایجاد روزنه‌ در بین مدافعان پیکان داشتند. بازیکنان کناری سپاهان نیز با نفوذهای گاه و بی‌گاه خود کار را برای حریف سخت کرده بودند. با این حال با هشیاری مدافعان و دروازه‌بان پیکان این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: این نیمه با برتری مطلق سپاهان آغاز شد، آن‌ها با استفاده از عنصر سرعت در دقایق ابتدایی این نیمه بارها و بارها روی دروازه حریف خطرساز شدند، اما جایگیری‌های اشتباه و ضربات پایانی بی دقت اجازه نداد تا سپاهان در آن لحظات به گل برسد. موج حملات سپاهان ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم به آب و آتش زدند تا اینکه در نهایت در دقیقه ۶۹ روی ضربه حسینی و تاثیرگذاری شهباززاده گل اول بازی برای طلایی پوشان به ثمر رسید. پس از این گل سپاهان مشغول اداره بازی شد و توانست به یک سه امتیاز شیرین دست یابد.

دقایق حساس

*دقیقه ۴:  سپاهانی صاحب یک کرنر شدند که توپ ارسالی به شکل خطرناکی و با دخالت مدافعان پیکان راهی اوت شد.

*دقیقه ۲۳: نفوذ بازیکنان پیکان از سمت راست دفاعی سپاهان و ارسال آن‌ها می‌رفت که خطرناک شود که با دخالت نژادمهدی این خطر دفع شد.

*دقیقه ۳۳: شوت سرکش سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان پیکان راهی به چهارچوب نیافت.

*دقیقه ۳۶: سانتر کوتاه و خطرنام مغانلو در محوطه جریمه پیکان توسط مدافعان حریف دفع شد.

*دقیقه ۴۳: مغانلو در یک موقعیت تک به تک با ناصری قرار گرفت که واکنش زیبای گلر پیکان مانع از گلزنی شهریار شد.

*دقیقه ۵۱: دو پاس کات بک از چپ و راست در محوطه جریمه پیکان فرستاده شد، اما هیچ یک از مهاجمان سپاهان برای استفاده از این توپ‌ها حاضر نبودند.

*دقیقه ۵۶: ارسال خطرناک احمدزاده، پیش از تاثیرگذار مغانلو، با دخالت مدافع پیکان دفع شد.

*دقیقه ۸۱: سپاهان روی نفوذ عالی سلمانی صاحب یک موقعیت خطرناک شد که ناصری با هشیاری خود این توپ را دفع کرد.

*دقیقه ۸۲: شوت سرکش مغانلو در میانه راه به مدافعان حریف برخورد کرد و راهی به چهارچوب نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =