اکبری تالارپشتی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران گفت: مدیران فعال در حوزه معدن در حال انجام اکتشافات عمیق هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عزت‌الله اکبری تالارپشتی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران گفت: چقدر خوب است که رسانه کار حرفه‌ای انجام دهد و ظرفیت‌های موجود نیز به کمک رسانه‌ها به میدان بیاید.

وی خطاب به وزارت صمت گفت: اگر انرژی دست شما نیست، عوارض که دست شماست! همه جا اگر مشکلی وجود دارد پای دولت در میان است؛ نه فقط دولت فعلی که منظور در حالت کلی دولت است.

قانون جدید معدن در دستور کار مجلس است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: این موانع باید توسط دولت برطرف شود. ما الان قانون جدید معادن را در دست اقدام داریم و پیوسته از بخش خصوصی برای حضور در جلسات مرتبط با آن دعوت کردیم بنابراین عزیزان می‌توانند نظر خود را به ما منتقل کنند. ما در قانون بی‌ثباتی کمتر داریم و آنچه هست دستور العمل‌هایی است که اجرا می‌شود.

اکبری تالارپشتی خاطر نشان کرد: ما برای عمران، آبادی و ساخت کشور به بودجه دولتی نیاز نداریم؛ از جیب مردم و سرمایه گذاران می‌توانیم کشور را آباد کنیم.

وی تصریح کرد: البته از وقتی که دولت جدید مستقر شده است روند اصلاح شد و اهداف و کارها در حال ساماندهی است.

بخش خصوصی تسلیم تصمیمات غلط نشود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران فعال در حوزه معدن در حال اکتشافات عمیق هستند.

اکبری تالارپشتی اظهار کرد: انرژی مزیت ماست. از بخش خصوصی انتظار داریم که مطالباتش را به صورت حرفه‌ای و تخصصی پیگیری کند و تسلیم تصمیمات غلط نشود.‌ مطالبه‌گری حرفه‌ای را باید روز به روز تقویت باید تویت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =