محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یکسال دیگر قرارداد دارم و با مسئولان باشگاه و هیات مدیره صحبت های ابتدایی را کردیم؛ مسئولان باشگاه خیلی دوست دارند این کار ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز، یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: هرچه بازی‌ها به انتهای لیگ نزدیک می‌شود، حساسیت برای همه تیم‌ها بیشتر می شود. این موضوع برای سپاهان هم صادق است و فردا یک بازی فوق‌العاده سخت با پیکان داریم.

وی درباره تیم پیکان گفت: پیکان تیم جوانی است که سعی دارد تا آنجایی که می‌شود فوتبال خوبی را ارائه بدهد و با شرایطی که دارد سعی کند نتایج خوبی بگیرد. بازی برابر این تیم، بازی فوق العاده مهمی برای ما است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. برای اینکه شرایط خود را در جدول بهتر کنیم به سه امتیاز نیاز داریم. هواداران مان هم می‌دانند این بازی چقدر برای ما مهم و حساس است و باید با تمام وجودمان تلاش کنیم سه امتیاز را بگیریم، باز هم تکرار می کنم بازی فوق العاده سختی در پیش داریم، امیدوارم که اول بازی خوبی باشد و بعد هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اسامی که در هفته‌های اخیر برای سرمربیگری سپاهان در فصل بعد منتشر شده، تاکید کرد: من یکسال دیگر قرارداد دارم و با مسئولان باشگاه و هیات مدیره صحبت های ابتدایی را کردیم. مسئولین باشگاه خیلی دوست دارند این کار ادامه پیدا کند و از شرایطی که داشتیم راضی بودند، واقعیتش این است هفته قبل هم من اشاره کوچکی کردم که فصل باید تمام شود تا ببینیم کارهایی که کردیم چقدر توانسته به تیم کمک کند و بعد تصمیم می گیریم در یکی دو هفته گذشته مسئولان باشگاه مصمم هستند این کار ادامه پیدا کند.

نویدکیا درباره میزان رضایت از نمایش سپاهان تاکید کرد: برای همین گفتم باید در انتهای فصل در مورد عملکرد تیم صحبت شود، نتایج ایده آلی نگرفتم که بخواهم از خودم و کاری که امسال انجام دادیم دفاع آنچنانی کنم ولی تا آنجایی که توانستم تمام تلاشم را کردم. مشکلاتی وجود داشته و دارد. تجربه خیلی بزرگی در این دو سال به دست آوردم که در آینده می تواند به من کمک کند. هرچه جلوتر برویم بهتر می‌توان در آینده نظر داد ولی مطمئنم ساختار سپاهان قوی و محکم سال به سال به سمت جلو می رود. من مطمئنم سپاهان باشگاهی است که هر سال بهتر خواهد شد و می تواند فوتبال ایران را در یکسری جاها تغییر دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکردشان مقابل استقلال و تغییر روش در آن دیدار، بیان کرد: احتیاجی نبود من کار خاصی کنم. بازیکنان با کیفیتی داریم و شرایط را درک می کنند. از لحاظ روحی شرایطمان خوب نبود زیرا برنامه ریزی خوبی برای آسیا کرده بودیم و از دستش دادیم و توجیهی وجود ندارد. بازیکنان با تمام وجود در آسیا کار کردند. همیشه گفتم در فوتبال ایران زمانیکه تیم های بزرگ با هم بازی می کنند احتیاجی نیست کاری انجام دهی. با تیم های کمی معمولی تر باید کیفیت خودمان را نشان دهیم و برای همین می گویم بازی فردا مهم تر است.

سرمربی سپاهان افزود: خیلی اوقات خیلی از فوتبالیستها فکر می کنند چنین بازی هایی آسان است که کاملا اشتباه است. تیمی می‌تواند قهرمان شود که بازی های به ظاهر آسان تر را جدی بگیرند و امتیاز کامل بگیرند. برای همین اگر کمی به عقب برگردیم بازی هایی که فکر می کردیم برای ما آسان تر است را از دست دادیم و این یکی از معضلات فوتبال ایران است.

نویدکیا در مورد مصدوم و محرومان بازی فردا گفت: مهدی زاده بازیکن مصدوم ما است. محمد کریمی و گئورگی هم محروم هستند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازنگری در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و احتمال بازگرداندن امتیازات این تیم، گفت: به من ارتباطی ندارد. همیشه خواستم در مورد فوتبال نظر بدهم نه حواشی که اتفاق می افتد و فکر هم نمی کنم لازم باشد در موردش صحبت کنم.

سرمربی سپاهان درباره محل برگزاری بازی این تیم پرسپولیس، تصریح کرد: من اگر بخواهم در مورد مسائل صحبت کنم دوباره سو تفاهم پیش میاید. سازمان لیگ دارد یکی از ضعیف ترین شرایط خودش را تجربه می کند. وقتی ما می خواستیم این کار را انجام بدهیم می گفتند یک ماه زودتر باید سازماندهی و زمینتان را اعلام کنید ولی ما از دو هفته پیش داریم تماس می گیریم که وضعیتمان چگونه است؟ هیچ کس جواب نمی دهد و در این جا ها در فوتبال ایران آدم را به شک میندازند، سازمان لیگ باید به باشگاه ها اعلام کند که تا تاریخ معین زمین را اعلام کنید و اگر شما این کار را نکنید ما تعیین می کنیم و این قانون است. فکر می کنم خیلی داریم در این موارد ضعیف کار می‌کنیم و به همین دلیل مشکلاتی برای ما درست می‌شود.

گفتنی است، بازی سپاهان و پیکان فردا از ساعت ۲۱ در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =