رشید مظاهری

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: در شائن من و باشگاه سپاهان برخی صحبت‌ها نبود و کاری به صحبت‌های طرف مقابل هم ندارم، سال‌ها است فوتبال بازی می‌کنم و خب یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید. بالاخره فوتبال همین است و از هواداران دو تیم به دلیل پایین آوردن کلاس کار باشگاه سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم سپاهان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: پیش از بازی سمت نیمکت تیم استقلال و تمام نیمکت‌نشینان این تیم و کادر فنی رفتم. بازی بسیار خوبی بود و دو تیم از فوتبال سپاهان لذت بردند، با بدشانسی و به دلیل خستگی بازیکنان ما توپ‌ها وارد دروازه نشد.

وی ادامه داد: هر چهار مدافع ما در تمامی بازی‌های آسیایی بازی کردند و دو دفاع کناری تیم ما فشار زیادی را تحمل کردند. با این حال همه بچه‌ها عالی بودند و از عملکرد خودم نیز رضایت دارم. انگیزه‌های خودم را برای این بازی داشتم و تا جایی که توانستم با تمرکز وارد زمین شدم.

بازیکن تیم سپاهان درباره حضور هواداران در ورزشگاه اظهار کرد: واقعا دلمان برای هواداران تنگ شده بود و جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاضر بود. امیدوارم تدارکات لازم برای ادامه حضور تماشاگران دیده شود. فوتبال با هوادار متفاوت است و خواهش داریم این روند ادامه پیدا کند.

مظاهری درباره برخوردش با تماشاگران استقلال، گفت: پس از حضور در سپاهان فضای مجازی را کنار گذاشتم و رسانه‌ها را هم تا جایی که می‌شود دنبال نمی‌کنم، تمام تمرکزم روی کار خودم است. در شائن من و باشگاه سپاهان برخی صحبت‌ها نبود و کاری به صحبت‌های طرف مقابل هم ندارم، سال‌ها است فوتبال بازی می‌کنم و خب یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید. بالاخره فوتبال همین است و از هواداران دو تیم به دلیل پایین آوردن کلاس کار باشگاه سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =