• ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
  • کد خبر: 24664
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازی شهر خودرو و صنعت نفت آبادان

دو تیم فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در حالی که قرار بود بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و شهر خودرو مشهد روز گذشته برگزار شود، اما بعد از آن‌که شرایط جوی آبادان باعث لغو پرواز کاروان تیم فوتبال صنعت نفت شد، تقابل این دو تیم در مشهد ۲۴ ساعت به تعویق افتاد. این دو تیم در نهایت امروز، چهارشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ در نخستین تقابل از روز دوم هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف هم رفته‌اند.

با توجه به توقف روز گذشته نفت مسجدسلیمان و شکست فجرسپاسی فرصتی ایده‌آل برای فرار شهرخودرو از قعرجدول به وجود آمده و شاگردان سیدعباسی با انگیزه بالا این بازی را آغاز کردند. آن‌ها که در چهار بازی اخیر خود شکست نخوردند، با ارائه یک بازی انتحاری در نیمه اول توانستند به گل برسند و چراغ امید بقا را در مشهد روشن کنند. آن در دقیقه ۲۳ روی فرار وینگر چپ پیش‌تاخته تیم‌شان صاحب یک موقعیت شدند. این موقعیت را رضازاده با یک ضربه سریع و دور از انتظار به گوشه دروازه فرزین گروسیان فرستاد تا گل اول این دیدار به ثمر برسد.

پس از این گل شاگردان منصوریان در نفت تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند، اما هر یک از حملات آن‌ها با مقاومت مدافعان حریف روبه رو میشد تا اینکه گل تساوی در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید. نفوذ حسن بیت‌سعید از سمت چپ با ضربه تمام‌کننده عالی رضا جبیره همراه شد و مهاجم نفتی‌ها توانست گل تساوی را وارد دروازه تیم مشهدی کند. این گل باعث شد تا بار دیگر گرد ناامیدی در روز بارانی مشهد روی امیدهای بقا ریخته شود و شهرخودرو یک فرصت عالی برای فرار از منطقه سقوط را از دست دهد.

با این نتیجه در قعر جدول ۱۵ امتیازی شد و پشت سر فجر سپاسی ۱۶ امتیازی و نفت مسجد سلیمان ۱۸ امتیازی قرار گرفت. صنعت نفت نیز در جایگاه هشتم ۳۲ امتیازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =