مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هوادار که از اول فصل تیم دونده و جنگنده‌ای بود و خیلی پرتلاش بودند و باتوجه به اینکه فصل اول حضورشان در لیگ برتر است، خیلی تلاش می‌کنند و دنبال موفقیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار کرد: هرچقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌‎تر و سخت‌تر می‌شوند و همه تیم‌ها برای ارتقا در جدول، تلاش مضاعفی را از خود نشان می‌دهند. به خصوص تیم هوادار که از اول فصل تیم دونده و جنگنده‌ای بود و خیلی پرتلاش بودند و باتوجه به اینکه فصل اول حضورشان در لیگ برتر است، خیلی تلاش می‌کنند و دنبال موفقیت هستند. باتوجه به ثباتی که کادرفنی این تیم داشته، شناخت بسیار خوبی از تیمشان دارند و این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: ذوب آهن هم در نیم فصل دوم با تغییراتی که اعمال شد، شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند. به استثنای بازی با نفت مسجدسلیمان که کمک داور ما را بازنده کرد و به اشتباه باعث شد تیم ما شکست بخورد، روند خیلی خوبی را طی کردیم و در نیم فصل دوم شرایطمان بسیار خوب است. بچه‌های ما می‌توانند کارهای بزرگتری کنند و باید خودشان را باور کنند تا در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشند. امیدوارم بازی زیبایی شود و در پایان تیم ما برنده بازی باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره بازی این تیم با پرسپولیس در هفته اینده رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی به بازی باید پیش برویم و از الان زود است در مورد بازی پرسپولیس صحبت کنیم و تمام تمرکز ما روی بازی با هوادار است. باتوجه به نزدیکی دو تیم در جدول، ما حتما باید دست پر از زمین خارج شویم و بتوانیم شکست بازی قبلی را در این بازی جبران کنیم.

تارتار با اشاره به غایبان تیم ذوب آهن در بازی برابر هوادار توضیح داد: حامد نورمحمدی و حبیب فرعباسی را برای بازی فردا نداریم اما بقیه بچه‌ها شرایط خوبی دارند.

وی دباره تعطیلات لیگ به دلیل حضور نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی تاکید کرد: وقفه و تعطیلات همیشه باعث می‌شود کیفیت لیگ ما پایین بیاید. همه تیمها این شرایط را دارند اما ما سعی کردیم با بازیهای تدارکاتی خوب، شرایط تیممان را در فرم بازی نگه داریم. امیدوارم فردا هم روند موفقیت آمیز را ادامه دهیم. ما در بازی آخر هم اسیر اشتباه کمک داور بازی شدیم.

گفتنی است، دیدار دو تیم هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ فردا، چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =