رونمایی از پوستر نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته

شامگاه دوشنبه، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، از پوستر هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین در هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته فرهاد رحیمی، مجری این نمایشگاه، شامگاه دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در برنامه هم اندیشی با خبرنگاران با بیان اینکه همواره نمایشگاه ورزش در کنار دیگر نمایشگاه‌ها و در کنار دیگر صنایع برگزار می‌شد، اظهار کرد: تلاش خود را بکار گرفتیم تا بتوانیم نمایشگاه تخصصی ورزش را در اصفهان برگزار کنیم و این اتفاق را برای نخستین بار در شهری به جز تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ورزش در دیگر استان‌های کشور نیز شرایط خوبی ندارد، بیان کرد: سعی ما برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال است.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کمک قابل توجهی به صنایع دارد، گفت: تبادل اطلاعات و شبکه سازی بین فعالان یک عرصه در نمایشگاه‌ها ایجاد می‌شود و منجر به تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش است.
وی افزود: اصحاب رسانه بازوی برگزاری این نمایشگاه هستند و خوشحالیم که در خدمتتان هستیم.

توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است

همچنین حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه در اصفهان نیاز به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی هستیم، اظهار کرد: هزینه در ورزش کمک به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه هم افزایی ویژه برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است، ادامه داد: در این زمینه برپایی نمایشگاه ورزش کمک کننده است ضمن اینکه می‌توان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی نیز بسترسازی خوبی را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأکید شورای شهر اصفهان توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی است و در بودجه ۱۴۰۱ نیز این امر مورد توجه بوده است.

با توجه به اینکه این نمایشگاه مشتمل حوزه‌های ورزش و جامعه است و در حالت کلی نمایشگاه ماهیتی اقتصادی دارد حاضران در این جلسه روزنامه نگاران و خبرنگاران این سه حوزه بودند.

در پایان از پوستر این نمایشگاه تخصصی با حضور فعالان رسانه حوزه ورزش و سلامت رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =