فینال لیگ بسکتبال/ ذوب آهن شهرداری گرگان

در نخستین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم شهرداری گرگان برابر ذوب‌آهن به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایراسین، بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از امشب، دوشنبه برگزاری شد و تیم‌های ذوب‌اهن اصفهان و شهردراری به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ به برتری دست یافت تا فعلا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد. این مسابقات به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود.

در کوارتر نخست این دیدار عملکرد هر دو تیم در حمله خوب بود. ابتدا شاگردان کوهیان با پرتاب‌های اصلانی ۷ بر صفر از حریف پیش افتادند، اما در در ادامه این تیم شهرداری بود که با درخشش جمشیدی نتیجه را به سود خود برگرداندند تا ۲۰ - ۱۹ پیروز کوارتر نخست شوند.

ذوب‌آهن ۶۴ _ شهرداری گرگان ۷۲/ پری پتی تفاوت‌ها را رقم زد

در کوارتر دوم بازی نیز باز هم این تیم ذوب‌آهن بود که کار را بهتر شروع‌ کرد. اصفهانی‌ها که قصد عقب کشیدن نداشتند، با برتری ۱۶ - ۱۷ این کوارتر را پیروز شدند تا در مجموع نیمه نخست بازی ۳۶ - ۳۶ مساوی به پایان برسد. با شروع نیمه دوم بازی اما شاگردان مهران حاتمی نبض بازی را با درخشش ستاره آمریکایی خود یعنی پتی در اختیار گرفتند و ۲۴ بر ۱۱ پیروز کوارتر سوم شدند تا ۶۰ - ۴۷ از حریف خود پیش بیافتند. در این کوارتر محمد جمشیدی کاپیتان گرگانی‌ها چهار خطایی شد.

در کوارتر پایانی بازی شاگردان فرزاد کوهیان سعی در بازگشت به بازی داشتند که در این ناموفق بودند. با وجود اینکه اصفهانی‌ها ۱۲ بر ۱۷ پیروز این کوارتر شدند، در محموع اما این تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی بود که ۷۲ - ۶۴ پیروز بازی شد.

ذوب‌آهن ۶۴ _ شهرداری گرگان ۷۲/ پری پتی تفاوت‌ها را رقم زد

در این رقابت پری پتی با کسب ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس گل برای شهرداری گرگان، با تاثیرگذاری ۳۵ بهترین بازیکن زمین شد.

دیدار دوم دو تیم چهارشنبه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =