کفایت

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در پیامی به مناسبت دست‌یابی این شرکت به دستاوردهای جدید در سال جدید عنوان کرد: امید دارم فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی پیشرو و متعالی، پیوسته پیشران و موتور محرکه اقتصاد و شتاب‌دهنده همه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور باشد و جهادگران فولاد مبارکه، ایران اسلامی را در قله‌های افتخار و ترقی حفظ کنند.

به گزارش ایراسین، مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت دست‌یابی به دستاوردهای جدید این شرکت در نخستین‌ماه از سال جدید پیامی را صادر کردند. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعی»

جهادگران عزیز شرکت فولاد مبارکه، خدا را شاکرم هم‌زمان با طلیعه قرن جدید و در نخستین ماه بهار به شعار سال و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتید و با تلاش شبانه‌روزی و متعهدانه توانستید امکانات موجود را در خدمت اهداف و خواسته‌های سازمان تحقق بخشید. شما سرمایه‌های انسانی هستید که با همدلی، دوراندیشی و تخصص به تولید دانش‌بنیان، روح دمیدید و در راستای ارتقا، بهبود و تکامل سازمان گام برداشتید. امروز این شما جهادگران فولاد مبارکه هستید که با توفیق الهی و با اراده و عزم راسخ و با تلاش مسئولان توانستید مسئله تولید داخلی را رونق ببخشید و بدون تردید بخش عمده‌ای از تلاش دشمن را ناکام گذاشتید و با خودباوری به بخش مهمی از جهاد اقتصادی که همانا مسئله تولید ملی و تولید دانش‌بنیان است، جامه عمل پوشاندید. سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه، این شما هستید که با همت خود، عزم خود، با آگاهی و هوشمندی خود و با برنامه‌ریزی درست در مسیر تولید داخلی قرار دارید و در این میدان بر چالش‌هایی که دشمن فراهم کرده است، غلبه کامل خواهید کرد.ثبت رکوردهای ارزشمند متعدد روزانه در فروردین‌ماه و کسب رکوردهای ماهیانه در گروه فولاد مبارکه ثابت کرد که شما پیوسته تأکیدات مقام معظم رهبری را آویزه گوشتان قرار دادید و از هیچ هم‌نوایی فروگذار نکردید و غرور ملی و افتخارآفرینی را برای ایران اسلامی متجلی ساختید. از شما غیورمردان که با اراده پولادین خط مقدم جبهه تولید کشور را حفظ کردید قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برایتان آرزوی توفیق روزافزون مسألت دارم و امید دارم که فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی پیشرو و متعالی، پیوسته پیشران و موتور محرکه اقتصاد و شتاب‌دهنده همه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور باشد و جهادگران فولاد مبارکه، ایران اسلامی را در قله‌های افتخار و ترقی حفظ کنند و در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با همت و عزم سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه شاهد اقتدار، پیروزی و سرافرازی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

مهدی کفایت

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =