مهرداد فقهیان مدیر عامل فولاد سنگ

مدیرعامل شرکت فولادسنگ در پیامی به مناسبت ثبت رکوردهای تاریخی و ارزشمند شرکت فولادسنگ مبارکه از تلاش‌ها و زحمات کارکنان و جهادگران این شرکت، قدردانی کرد.

به گزارش ایراسین، به مناسبت ثبت رکوردهای تاریخی و ارزشمند شرکت فولادسنگ مبارکه توسط کارکنان و جهادگران این شرکت، مدیرعامل شرکت فولادسنگ پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعیٰ

تلاشگران شرکت فولادسنگ مبارکه، خدا را شاکرم که همزمان با طلیعه قرن جدید و در هم تنیده شدن بهار قران با بهار طبیعت با تلاش شبانه‌روزی توانستید به رکوردهایی در تولید و فروش دست یابید. شما توانستید پس از سه دهه از احداث این شرکت به رکورد تاریخی استخراج معدن دست یابید و میزان استخراج معدن را در فروردین‌ماه به ۱۷۰ هزار تن افزایش دهید؛ این درحالی است که رکورد قبلی در استخراج معدن، ۱۶۷ هزار تن بود که در آبان‌ماه سال ۹۹ ثبت شد. اما رکوردزنی‌ها در شرکت فولاد سنگ ادامه دارد و شما کارکنان عزیز و تلاشگر شرکت فولادسنگ مبارکه با خودباوری توانستید افتخارآفرینی در تولید ملی را با تکیه و دانش تخصصی به منصه ظهور برسانید تا در فروردین‌ماه امسال، با تولید ۱۰۱ هزار و ۲۳۷ تن سنگ آهک، رکورد قبلی ۹۸ هزار و ۳۲۵ تن در آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ بهبود یابد و برای نخستین بار در طول سه دهه گذشته از فعالیت شرکت رکورد تولید سنگ آهک ۶ رقمی به ثبت رسید و تست گرم خط خردایش ۲ را با موفقیت پشت‌سر بگذرانید. ثبت رکورد در شرکت فولادسنگ مبارکه به تولید محدود نشده است و نیروی انسانی متعهد در بخش فروش هم توانست به افزایش ۲۰۶ درصدی فروش محصولات فرعی در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۹ در این شرکت دست یابد تا میزان فروش محصولات فرعی از ۲۸۰ هزار تن در سال ۱۳۹۹ به ۸۵۶ هزار تن در سال ۱۴۰۰ ارتقا یابد. علاوه بر ثبت رکوردهای ارزشمند متعدد در شرکت فولادسنگ مبارکه که غرور ملی و افتخارآفرینی را برای ایران اسلامی متجلی ساخته است، عزم و اراده پولادین مردان این شرکت در واحد آهک‌سازی شرکت فولادسنگ مبارکه پروژه کاهش دمای خروجی از کوره‌های این واحد را با موفقیت به اتمام رساند تا در طی این فرایند از دمای خروجی کوره شماره ۱و ۲ تا حدود ۵۰ درجه سانتی‌گراد کاسته شود که از نتایج آن می‌توان به قرارگیری بگ فیلتر هر دو کوره در مدار تولید پس از سال‌ها اشاره کرد و همچنین حل مشکلات زیست محیطی و نیز کاهش مصارف گاز به ازاء هرتن تولید آهک پخته را به همراه داشته است.به پاس تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ‌تان قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون مسالت دارم و امیددارم در قله‌های افتخار و ترقی نقش خود را در تحقق شعار « تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» به خوبی ایفا کنید.

مهرداد فقیهیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =