• ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 24376
  • readingTime: ۱ دقیقه
رشید مظاهری

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با تمجید از محرم نویدکیا تاکید کرد که یک مربی در کنار علم و دانش برای موفقیت شخصیت می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شب گذشته به یک پیروزی مهم و سرنوشت‌ساز برابر پاختاکور دست پیدا کرد. رشید مظاهری، دروازه بان سپاهان در این نتیجه نقش پررنگی داشت و با واکنش زیبای خود در دقایق پایانی بازی، پایه‌گذار گل برتری تیمش شد.

مظاهری پس از این بازی اظهار کرد: قبل از بازی یک‌دل شده بودیم و وقتی تیم یکدست می‌شود، اتفاقات خوب رخ می‌دهد و این خیلی خوشحال‌کننده است.

سنگربان سپاهان در واکنش به درخشش خود برابر حریف ازبکستانی گفت: فکر می‌کنم واکنش‌هایم فقط برای یکدل بودن بچه‌ها بود، واقعا آدم لذت می‌برد که در این تیم گلری می‌کند. خیلی خوشحالم که در این تیم هستم و برای سپاهان می‌جنگم.

وی با اشاره‌ به انگیزه‌اش برای حضور در تیم ملی تاکید کرد: نمی‌دانم چند درصد شانس دارم که به جام جهانی بروم، اما برای چند درصد همه‌ تلاشم را می‌کنم.

مظاهری در جمله‌ کنایه‌آمیز به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت و گفت: من یک جمله‌ درباره‌ آقای نویدکیا می‌گویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آن‌که باید متوجه شود، متوجه می‌شود!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =