• ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۳
  • کد خبر: 24368
  • readingTime: ۱ دقیقه
الدحیل التعاون

الدحیل در بازی که سه بر یک عقب بود توانست در نهایت با نتیجه چهار بر سه حریف عربستانی از پیش روی بردارد تا صعود خود را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو هم‌گروه سپاهان در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۴۵ بامداد شنبه به مصاف هم رفتند. در این بازی الدحیل قطر در یک دیدار سخت و نفسگیر برابر التعاون عربستان به برتری رسید تا معادلات صعود به هفته آخر رقابت‌ها برسد.

در این بازی پرگل و دیدنی ابتدا این تیم قطری بود که توانست برابر میزبان پیش بیافتد، بودائف گل اول بازی را در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند تا ورزشگاه ملک عبدالله غرق در سکوت شود. اما التعاون تنها به ۱۵ دقیقه وقت نیاز داشت تا ورق بازی را برگرداند. ابتدا کانا ستاره کامرونی این تیم در دقیقه ۲۱ گل تساوی را به ثمر رساند، سپس امیری چهار دقیقه بعد گل پیروزی بخش را زد و بار دیگر کانا در دقیقه ۳۶ نتیجه را سه بر یک کرد.

پس از این گل نبض بازی در دست الدحیل پرستاره افتاد، تیم قطری با هدایت کرسپو سراپا حمله شد، نتیجه این حملات در نیمه دوم در دقیقه ۵۶ به ثمر نشست و ادمیلسون جونیور اختلاف به حداقل رساند. حملات قطری‌ها ادامه داشت و این تیم بار دیگر در دقیقه ۸۴ و باز هم توسط ادمیلسون به گل تساوی رسید.

اما این پایان ماجرا نبود و تنها چهار دقیقه بعد موئز علی گل برتری بخش این بازی برای الدحیلی‌ها به ثمر رساند تا صعود شاگردان هرنان کرسپو به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی شود.

گفتنی است، الدحیل قطر در این گروه با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و التعاون و سپاهان با ۷ امتیاز تیم‌های دوم و سوم هستند. با توجه به در نظر گرفتن بازی مستقیم سپاهان برای تصاحب جایگاه دومی نیاز به پیروزی در بازی آخر برابر الدحیل و شکست یا مساوی التعاون برابر پاختاکور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =