• ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
  • کد خبر: 24334
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و التعاون

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون به آن نتایجی که لیاقت آن را داشتیم نرسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سروش رفیعی امروز، پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار بازی پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم‌های خیلی خوبی در گروه ما هستند که هر یک در لیگ های داخلی خود جز بهترین ها هستند. در دو بازی پیش روی شانس صعود داریم و باید برای این هدف تلاش کنیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران ادامه داد: ما بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذشتیم و پس از آن نتایج خوبی به دست نیاوردیم، اما در حال حاضر تمام نگاه ما به بازی‌های پیش روی است. در این رقابت‌ها تاکنون به آن نتایجی که لیاقت آن را داشتیم نرسیدیم. تمرکز و اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم و با تمام احترام به تیم خوب پاختاکور که بازیکنان و مربی خوبی در اختیار دارد، در بازی فردا برای برد وارد زمین می‌شویم.

وی افزود: به عنوان بازیکنان حرفه‌ای به شرایط خود آگاه هستیم، بعد از ریکاوری و صحبت درباره این بازی به این نتیجه رسیدیم که حتی اگر یک درصد هم شانس صعود داشته باشیم، برای حق خود و شاد کردن هواداران تلاش کنیم.

گفتنی است، سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان فردا، جمعه از ساعت ۲۱:۴۵ در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =