مهرداد طهماسبی

مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا از پیشرفت ۱۲۳ درصدی این شرکت در اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهرداد طهماسبی در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا اظهار کرد: در بخش روابط عمومی شرکت در سال ۱۴۰۰، ۱۲ هدف استراتژیک تعریف و در مجموع ۷۶.۶۹ درصد از کل اهداف محقق شد.

وی افزود: همچنین از کل اهداف ۸۰ درصد اهداف از منظر مشتری، و ۸۸ درصد از اهداف از منظر فرایندهای داخلی محقق شد.

مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا ادامه داد: در این میان تحقق دو پروژه «مستندسازی فعالیت‌های شرکت به ویژه تاریخچه شفاهی شرکت» و «برگزاری موثر و هدفمند رویداد و همایش‌های تخصصی» و همچنین تحقق ۱۲۳.۵۶ درصدی پروژه «اطلاع‌رسانی جامع به ذی‌نفعان» و ۱۰۸.۸۶ درصدی «افزایش رضایت مشتریان داخلی» قابل توجه است.

طهماسبی درباره اهم اقدامات واحد روابط عمومی طی سال ۱۴۰۰ نیز گفت: روابط عمومی شرکت بزرگ ایریسا در سال گذشته موفق به تعریف و اجرای پروژه تاریخ شفاهی ایریسا، راه‌اندازی وبسایت شرکت به صورت دو زبانه و توسعه شبکه‌های اجتماعی شرکت شد.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم واحد روابط عمومی ارتقاء برند شرکت ایریسا است که در سال گذشته به صورت پروژه تعریف و به لطف خدا در حال انجام است و اثرات آن در آینده قابل لمس خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی ایریسا در پایان گفت: تمام موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته در حوزه روابط عمومی با تلاش و همراهی تمامی واحدهای عملیاتی و ستادی رقم خورده و امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم با کمک تمامی همکارانم در مجموعه بزرگ ایریسا نقش پررنگی را در به تصویر کشیدن دستاوردها ایفا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =