• ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
  • کد خبر: 24246
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد آهال

تیم فوتبال فولاد ایران به مصاف آهال ترکمنستان رفت و توانست با یک گل برتری این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فولاد خوزستان، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف تیم آهال ترکمنستان رفت. گزارش این بازی به شرح زیر است:

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان (دقیقه ۸_ علیرضا کوشکی)، مریدی، محمدرضا عباسی، آرش رضاوند، آیاندا پاتوسی و ساسان انصاری.
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم آهال: عبدی باشیموف، ارسلان آمانوف، میلیس دینیف، ارزوگولی سپارگوریف، رسول هوجایف، رسول چاریف، هوشگلیدی هوجوفوف، سردار گیلدیف، عطا گیلدیف، ایلمان تاگایف و دوران هوجاممدوف.
سرمربی: مُهدوف روشن

گل‌ها: آیاندا پاتوسی (فولاد خوزستان)

شرح گل

دقیقه ۳۹؛ آیاندا پاتوسی (فولاد ۱ _ آهال صفر): حرکت سریع و خوب فولادی‌ها از سمت چپ که با یک پاس بلند ساسان انصاری صاحب توپ شد و کاپیتان فولاد با یک پاس عالی شرایط را برای گلزنی پاتوسی مهیا کرد و این بازیکن گلر فولاد را با یک بغل پا مغلوب کرد

گزارش بازی

نیمه اول: این تیم فولاد بود که بازی را بهتر آغاز کرد، فولادمردان ایران گردش توپ خوبی داشتند و توپ و زمین را در کنترل گرفته بودند؛ از طرفی در خط میانی نیز هافبک‌های فولاد با قطع‌ توپ‌های عالی خود اجازه بازی سازی به حریف را ندادند. بازیکنان فولاد در حالی که تیم آهال هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بود، موقعیت‌های زیادی ساخته و پرداخته کردند، اما هیچ یک از این ضربات تبدیل به گل نشد. روند خوب تیم فولاد در این نیمه ادامه داشت تا آن ها بالاخره توسط پاتوسی به گل رسیدند و نیمه اول را برنده به به رختکن رفتند.

نیمه دوم: در نیمه دوم فولاد بیشتر در سعی در کنترل بازی داشت و در این بازی موفق بود. آن‌ها در این بازی توپ و میدان را اختیار گرفتند و اجازه ندادند تا تیم آهال خود را به دروازه فولاد نزدیک کند. از طرفی فولاد مردان چند موقعیت نیز برای تثبیت برتری خود داشتند که هیچ از آن‌ها راهی به چهارچوب نداشت. فولاد در نهایت توانست با ارائه یک بازی برتر در روز خوب خود پیروز میدان شود تا شانس خود برای صعود را افزایش دهد.

دقایق حساس

*دقیقه ۱: فرار خوب ساسان انصاری روی پاس در عمق هافبک فولاد، با خروج به موقع دروازه‌بان اهال تبدیل به موقعیت خطرناک نشد.

*دقیقه ۳: شوت سرکش بوحمدان از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. 

*دقیقه ۵: ضربه ساسان انصاری از زاویه بسته با واکنش دروازه‌بان حریف رو به رو شد و راهی به چهارچوب نداشت. 

*دقیقه ۲۰: حرکت از سمت چپ آمانوف به سمت دروازه فولاد که با جا ماندن کولیبالی همراه بود راه به جایی نبرد و شوت این بازیکن به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۹: شوت محکم هوجاممادوف از سمت راست به طرف دروازه فولاد که در دستان شهاب گردان قرار گرفت.

*دقیقه ۴۹: آخال حمله‌ سریعی را از سمت چپ خط دفاعی فولاد ترتیب داد و ضربه تاگایف به شکلی خطرناک از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.

*دقیقه ۷۱: پاس خوب پاتوسی در جناح چپ برای حیدریه و سانتر او به سمت دروازه آخال که روی سر رضاوند ننشست و بدون برخورد به کسی به بیرون رفت.

*دقیقه ۸۶: کرنر اخال از سمت چپ با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که از بالای دروازه گردان راهی اوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =