• ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
  • کد خبر: 24217
  • readingTime: ۲ دقیقه
جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: با آغاز دور برگشت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر به دست آوردند و در برابر آهال با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال آهال ترکمنستان، اظهار کرد: بازی‌های برگشت در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا برای ما آغاز می‌شود و همه تمرکز ما روی بازی فرداست. گروه ما گروه سختی است و بازی برابر همه این تیم‌ها سخت است. در بازی فردا دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند.

وی ادامه داد: با گذشت دور رفت بازی‌ها روی تیم‌ها و بازیکنان آنالیز بهتری داریم، اما بازی فردا قطعا نسبت به بازی گذشته در دور قبل سخت‌تر خواهد بود. شرایط و حساسیت بازی‌ها را می‌دانیم و نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم. باید از اشتباهات بازی قبل استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم به ۳ امتیاز بازی برسیم. تیم آهال فردا با تمام قدرت بازی خواهد کرد تا بتواند بازی را ببرد و به جایگاه خوبی در جدول برسد و این وظیفه ما را سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در این جام باید بتوان به پیروزی رسید. در دو بازی اول علی رغم شایستگی هایی که داشتیم نتوانستیم بازی را ببریم اما در بازی سوم در لحظات پایانی بازی را پیروز شدیم. آنچه که مهم است پیروزی در هر بازی است و این مساله برای ما بسیار اهمیت دارد و حیاتی است. برنامه ریزی کاملی برای این مسابقات داریم و نمی خواهیم تیم دوم گروه باشیم. تمام تیم‌ها دوست دارند تیم اول گروه باشد و ما نیز همه تمرکز خود را بر روی این مساله گذاشتیم که بتوانیم حداکثر امتیاز های گروه را کسب کنیم.

نکونام افزود: برای صعود از گروه باید حداکثر تمرکز را در هر بازی داشته باشیم و حداکثر امتیازی را که می‌توانیم در هر بازی کسب کنیم. به جایگاه فعلی خود در جدول توجه نمی‌کنیم و برای هدفمان که از روز اول مشخص است می‌جنگیم.

وی با بیان اینکه «بازی فردا قطعا یک بازی متفاوت است» تاکید کرد: مهم این است که ما روز آخر وقتی همه بازی‌ها به پایان می‌رسد چه جایگاهی در جدول داریم. هر بازی برای خود اهمیت خاص دارد و از الان نمی‌توانیم در خصوص یک بازی صحبت کنیم. هدف ما کاملا مشخص است و امیدواریم در آخرین بازی بتوانیم موفقیت خود را جشن بگیریم اما قبل از آن نیاز داریم که در هر بازی با همه تمرکز و انرژی بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد ادامه داد: برای بازی فردا با توجه به اینکه دو تیم شناخت بیشتری از هم دارند، قطعا یک تیم متفاوت با تاکتیک متفاوت برای بازی فردا پیش بینی کرده‌ایم تا بتوانیم به تیم حریف برتری پیدا کنیم. تیم حرف هم قطعا تغییراتی خواهد داشت و ما آمادگی این تغییرات را داریم‌ اما همه تمرکز ما روی تیم خودمان و عملکرد و بازیکنان خودمان است. فردا کاملا با تغییر تاکتیک و تغییر سیستم بازی را آغاز خواهیم کرد.

نکونام در پایان گفت: قطعا از نظر روحی، روانی و فیزیکی بازیکنان خسته خواهند شد و در این خصوص ریکاوری تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما سعی کرده ایم تیم را از نظر روحی و روانی و فیزیکی تیم را برای این بازی آماده کنیم.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال ایران، از ساعت 21:45 فردا، دوشنبه در بازی چهارم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آهال ترکمنستان می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =