• ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
  • کد خبر: 24196
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

تیم پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود درحالی با نتیجه هفت بر صفر مقابل پورتیموننزه پیروز شد که پیام نیازمند در دروازه حریف حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شب گذشته تیم فوتبال پورتو در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال میزبان تیم پورتیموننزه بود. در این بازی دو ستاره ایرانی دو تیم از ابتدا در ترکیب تیم‌شان حاضر بودند، مهدی طارمی در نوک پیکان حمله تیم پورتو بود و پیام نیازمند از دروازه پورتیموننزه محافظت می‌کرد.

اما روند بازی به شکل عجیبی پیش رفت، ابتدا در دقیقه ۱۹ تیم پورتو صاحب یک ضربه پنالتی شد که این توپ را طارمی دور از دستان نیازمند تبدیل به گل کرد. سپس در دقیقه ۲۸ مهدی یک پاس گل داد تا نیازمند گل دوم بازی را دریافت کند و پس از آن نوبت به طارمی رسید تا در دقیقه ۳۴ گل سوم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر برساند. نیمه اول این بازی در نهایت با برتری چهار بر صفر یاران طارمی در تیم پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم هم این ماجرا ادامه داشت و مهدی هتریک خود را در دقیقه ۴۷ با به ثمر رساندن گل پنجم تیمش تکمیل کرد. پورتو در دقیقه ۵۵ و ۶۰ هم به گل رسید تا نتیجه بازی هفت بر صفر شود. پس از تعویض مهدی طارمی در دقیقه ۶۴ پورتو دیگر گلی به ثمر نرساند و شب رویایی مهاجم ایرانی با نتیجه نهایی هفت بر صفر تبدیل به شب کابوس‌وار دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه شود.

شب رویایی طارمی، کابوس نیازمند شد

پیام پس از هفته‌ها دوری از ترکیب اصلی برای این بازی بار دیگر به ترکیب تیمش بازگشته بود، اما این بار در برابر خط آتش بی رحم و زهردار پورتو به رهبری طارمی قرار گرفت تا این نتیجه حاصل شود. نیازمند در این بازی علی رغم قبول هفت گل، پنج واکنش و سیو دیدنی نیز داشت که اگر او در چهارچوب نبود، شاید تعداد گل‌های دریافتی پورتیموننزه دو رقمی می‌شد.

از طرفی به دلیل برخی حواشی که علیه طارمی توسط هواداران اسپورتینگ در پرتغال ایجاد شده، او برای این بازی انگیزه مضاعفی داشت و در دو خوشحالی پس از گل خود نیز رو به دوربین منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

در نهایت مهدی ستاره بی بدیل این بازی بود و با امتیاز ۹.۸ به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد، اما در آن سوی زمین پیام امتیاز ۲.۸ را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =