سپاهان و التعاون

دور رفت لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک باخت برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مثل فصل گذشته به صورت متمرکز برگزار می‌شود. دور رفت منطقه غرب بامداد روز گذشته به پایان رسید و بازی‌های دور برگشت از روز دوشنبه هفته جاری شروع خواهد شد.

با توجه به عدم کسب مجوز حرفه‌ای، تیم‌های استقلال و پرسپولیس مجوز حضور در این رقابت‌ها را پیدا نکردند تا فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان دو نماینده ایران در این دوره از مسابقات باشند.

شاگردان نکونام کار خود در گروه سوم را با دو مساوی مقابل الغرافه و شباب الاهلی شروع کردند. آنها در بازی سوم یک بر صفر آخال را شکست دادند تا هم امتیاز با الغرافه صدرنشین (۵ امتیاز)، با رتبه دوم به استقبال دور برگشت بروند.

در سمت مقابل اما شاگردان نویدکیا برخلاف شروع خوبی که داشتند (پیروزی ۳-۱ مقابل پاختاکور) در دو بازی بعدی شان شکست خوردند و با همان سه امتیاز و رتبه آخر راهی دور برگشت شوند.

در پایان مسابقات دور رفت، نمایندگان عربستان که همگی در صدر جدول گروه‌هایشان هستند با کسب ۲۹ امتیاز از ۳۶ امتیاز ممکن، بهترین عملکرد را داشتند. بعد از آنها، تیم‌های قطری از ۳۶ امتیاز ممکن ۱۹ امتیاز به دست آوردند و بالاتر از اماراتی ها (۱۰ امتیاز از ۲۷ امتیاز) قرار گرفتند. تیم‌های ایرانی هم در مکان چهارم این رتبه بندی (۷ امتیاز از ۱۸ امتیاز) حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =