فولاد اکسین

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» برای اشتغال‌زایی و ارتقای این مجموعه از توان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های توسعه‌ای استفاده می‌کند.

به گزارش ایراسین، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را به نام تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کردند به‌زودی برای اشتغال‌زایی و رفع نیاز مجموعه از توان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت استفاده می‌کنیم و خود را ارتقا خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قرار است پست برق ۲۳۰ کیلوولت و کلید خانه ۳۳ کیلوولت شرکت تا چند ماه آینده اجرایی شود گفت: برای داشتن پست مقسم مستقل و انتقال برق مطمئن پس از برنامه‌ریزی‌های لازم، فرایند انجام مناقصه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

آسیابان گفت: به‌منظور تأمین پایدار برق مصرفی خط‌نورد و طرح توسعه فولادسازی، سناریوهای کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین برق در ظرفیت‌های مختلف توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد موضوع احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی مورد ارزیابی و در خصوص چگونگی احداث آن با سهام‌داران و سازمان‌های ذی‌ربط هماهنگی به عمل آمد و موافقت‌های اولیه نیز حاصل شد.

وی ادامه داد: با احداث این نیروگاه، کارخانه در زمینه تأمین برق خودکفا می‌شود که این امر علاوه بر اشتغال‌زایی موجب افزایش سودآوری و پایداری روند تولید کارخانه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با همدلی، هم‌افزایی و نشاطی که در این مجموعه شکل‌گرفته است در سال جاری فعالیت اجرایی پروژه احداث پست برق را به‌موازات اجرای طرح توسعه فولادسازی شرکت آغاز و وضعیت شرکت را از حالت عالی به متعالی تبدیل می‌کنیم.

آسیابان با اشاره به وضعیت خط تولید گفت: به لطف خدا وضعیت تولیدمان به لحاظ سفارش‌ها خرید و تولید ورق در وضعیت خوبی است و قطعاً در راستا افزایش کیفیت محصولات همچون سال قبل حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =