• ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
  • کد خبر: 24113
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ۲۰ دقیقه آخر بازی، آهال بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام پس از پیروزی فولاد برابر تیم فوتبال آهال در نشست خبری اظهار کرد: تیم آخال یک تیم قابل احترام و خوب است و خیلی خوب و با برنامه بازی می‌کند. می‌دانستیم بازی امروز بازی سختی برای ما می‌شود، اما با تمرکز بالا بازی کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران ادامه داد: این سومین بازی در مرحله گروهی بود و هیچ تیمی به اندازه ما موقعیت در برابر آهال نداشت. زمانی که این تیم یازده نفره بود و حتی وقتی ده نفره شد، خیلی خوب بازی کردیم و خلق موقعیت انجام دادیم و اگر اندکی دقت داشتیم می‌توانستیم زودتر بازی را پیروز شویم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی گفت: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. خیلی زحمت کشیدند. تیم آهال وقتی ۱۰ نفره شد دفاع می‌کرد و بازی فیزیکی انجام می‌داد اما ما توانستیم بازی را پیروز شویم. دور دوم بازی‌ها باقی مانده و باید تمرکز بالا داشته باشیم و به بازی‌های برگشت فکر کنیم‌.

نکونام درباره سبک بازی آهال تصریح کرد: ۲۰ دقیقه آخر بازی تیم حریف بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود مخصوصا برای تیم ما که می‌خواستیم به گل برسیم. تیم آهال خیلی وقت تلف کرد و اما داور بازی را به خوبی کنترل کرد و به خوبی قضاوت کرد.

سرمربی تیم فولاد افزود: در همه بازی‌ها اعتماد به نفس داریم، اما همانطور که کارشناسان و آنالیزورها می‌دانند که تیم یک تیم با کیفیت است و خوب بازی می‌کند و شانس‌های زیادی را به دست می‌آورد. در سه بازی آسیایی تیم ما ۸ تا ۱۰ موقعیت را داشته و ۴ بار توپ را به تیر دروزه زده‌ایم. ما نیاز به تلاش داریم تا این شرایط را بازهم تکرار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =