مراسم گرامی داشت هفته محیط زیست در  شرکت فولاد سنگ

رئیس سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولادسنگ مبارکه با اشاره به روز ملی منابع انسانی گفت: میزان رضایت بالای کارکنان شرکت فولادسنگ بر محیط ایمن و فضای مساعد کاری در این شرکت صحه می‌گذارد.

احمدرضا صمیمی، رئیس سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولادسنگ مبارکه با اشاره به نام‌گذاری ۲۵ فروردین به عنوان روز ملی منابع انسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: منابع انسانی سرچشمه تحولات یک سازمان و مهمترین عامل در کیفیت ارائه خدمات است و ارتباط مستقیم با بهره‌وری و عملکرد سازمان دارد.
وی افزود: شرکت فولاد سنگ همگام با اهداف گروه فولاد مبارکه با تقویت توسعه فردی در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌دارد. در حال حاضر ۱۳۵ نفر در شرکت فولادسنگ به فعالیت مشغول هستند که با طرح‌های توسعه‌ای تعریف شده و توجه به مولفه اشتغال‌آفرین در شعار سال درصدد جذب نیروی انسانی متعهد و کاردان هستیم.
رئیس سرمایه های انسانی و سازماندهی شرکت فولادسنگ مبارکه با اشاره به جذب نیروی انسانی در سال گذشته از طریق آزمون یکپارچه در این شرکت، تصریح کرد: شایسته‌گزینی از مهمترین مولفه‌های حاکم بر جذب نیروی انسانی در شرکت فولادسنگ است که خروجی آن در تعالی سازمانی مشهود است. در همین راستا مدیریت منابع انسانی (HRM)با حفظ کرامت نیروی انسانی برای رفاه بیشتر کارکنان و کارگران زحمتکش اقدامات موثری انجام داده است تا با انگیزه بخشی، بتوان از ظرفیت‌های نیروی انسانی در جهت ارتقا تولید در شرکت نهایت بهره را جست.
وی با اشاره به حمایت‌های رفاهی از پرسنل زحمتکش شرکت فولادسنگ، تصریح کرد: میزان رضایت بالای کارکنان شرکت فولادسنگ بر محیط ایمن و فضای مساعد کاری صحه می‌گذارد. مدیریت منابع انسانی شرکت فولادسنگ با برگزاری دوره‌های آموزشی و کسب گواهی در حوزه آموزش با محوریت توسعه فردی کارکنان در جهت ارتقا بهره‌وری سرمایه انسانی اقدام می‌کند.
صمیمی اضافه کرد: رشد و توسعه کارکنان در سطوح فردی، شغلی و سازمانی و همچنین جذب و نگه‌داشت استعدادها رویکرد اصلی منابع انسانی در جهت تحقق رسالت و ماموریت سازمان است. سرمایه انسانی به عنوان شریک راهبردی سازمان در پی خلق ارزشهای بنیادین و کسب مزیت رقابتی برای شرکت می باشد.
وی بیان کرد: در دو دهه اخیر، با تغییر پارادایم، سرمایه انسانی به عنوان شریک راهبردی سازمان شناخته می‌شود در این پارادیم شناخت وضعیت بازار، رقبا، جامعه و ذینفعان اهمیت ویژه ای دارد و خروجی منابع انسانی با ایجاد ارزش افزوده برای سازمان همراه خواهد بود.
رئیس سرمایه های انسانی وسازماندهی شرکت فولاد سنگ مبارکه تصریح کرد: شرکت فولادسنگ توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه فرهنگ سازمانی سبز و مدیریت منابع انسانی سبز را مورد توجه قرار داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =