• ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر: 24067
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان و الدحیل

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی گذشته علی‌رغم ارائه یک بازی خوب نتوانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و شکست خوردیم. دو بازی آینده شرایط گروه را روشن می‌کند، بازی در این سطح نیاز به تمرکز بیشتر دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و التعاون عربستان در قالب هفته سوم مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه، بیست و ششم فروردین ماه در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

جلال علی‌محمدی، بازیکن تیم سپاهان امروز، چهارشنبه در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: همه تیم‌ها در گروه سه امتیازی هستند، گویا همه چیز از اول آغاز شده و همه تیم‌ها شانس دارند. در بازی گذشته علی‌رغم ارائه یک بازی خوب نتوانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و شکست خوردیم. دو بازی آینده شرایط گروه را روشن می‌کند، بازی در این سطح نیاز به تمرکز بیشتر دارد. ما یک ریکاوری خوب انجام دادیم و امیدواریم در بازی برابر التعاون با دست پر از زمین بازی خارج شویم.

وی درباره حضور تماشاگران التعاون در ورزشگاه تصریح کرد: بازی جلوی هوادار سخت است، اما ما یک تیم پرهوادار هستیم و به بازی در حضور هواداران عادت داریم. قبول داریم که جو بازی برای التعاون که رو به روی هواداران خود بازی می‌کند، متفاوت است. با این وجود تجربه لازم برای مدیریت کردن جو در تیم سپاهان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =