• ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
  • کد خبر: 23996
  • readingTime: ۱ دقیقه
نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی با حذف استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌فوتبال استقلال شب‌ گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی میهمان تیم نساجی مازندران بود. در این بازی که با حضور تماشاگران برگزار شد دو تیم بسیار با احتیاط بازی کردند و کمتر شاهد اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم بودیم.

در ابتدا این استقلال بود که‌حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد، دقیقه ۵ ضربه کاشته وریا غفوری را حقیقی راهی کرنر کرد. سه دقیقه بعد امیرحسین حسین‌زاده با یک توپ گیری بسیار خوب موقعیت فوق العاده‌ای را خلق کرد ولی این بازیکن تصمیم گرفت به جای اینکه کوین یامگایی که در شرایط بهتری بود را صاحب توپ کند، ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ نساجی بهترین موقعیت گلزنی خود را از دست داد. حرکت صابر حردانی روی خط عرضی محوطه جریمه با شوت این بازیکن همراه شد که ضربه زمینی او به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه نیز دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای را خلق کردند ولی هیچ‌کدام به گل تبدیل نشد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال در میانه‌های زمین نساجی صاحب یک ضربه کاشته شد. مهدی‌پور پس از چند متر دورخیز، ضربه‌اش را به‌صورت زمینی به سمت دروازه زد که توپ در میانه‌های راه به حسین زاده رسید ولی ضربه این بازیکن از شدت کافی برخوردار نبود و حقیقی آن را مهار کرد.

در نیمه دوم این بازی هم گلی رد و بدل نشد تا کار به وقت‌های تلف شده بکشد. استقلال در وقت‌های تلف شده دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. ابتدا امیرحسین حسین‌زاده یک شوت سهمگین و راه دور دروازه حریف را تهدید کرد که علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی و تماشایی با یک دست، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در وقت‌های اضافه استقلال حتی به گل هم رسید، اما این گل را داور مردود اعلام کرد.

در نهایت و در ضربات پنالتی این نساجی بود که توانست با درخشش علیرضا حقیقی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند تا پس از پرسپولیس، استقلال هم از گردونه رقابت‌ها خارج شود.

در نیمه‌نهایی جام حذفی، آلومینیوم اراک و خلیج‌فارس ماهشهر به مصاف هم می‌روند و در بازی دیگر نساجی مازندران باید با مس کرمان بازی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =