• ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
  • کد خبر: 23989
  • readingTime: ۱ دقیقه
صادق شاه نشین

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن: چند بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و این عملا بر بچه ها فشار گذاشت و بچه ها در پست‌های دیگر بازی کردند و بعضی جاها نتوانستند آن طور که باید بازی کنند. نهایتا زحمت خود را کشیدیم و اگر تیم کامل بود نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صادق شاه‌نشین، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس شکست تیمش در بازی با تیم سپاهان اظهار کرد: حاضران دیدند و غایبان بدانند هر دو تیم تلاش کردند و به تیم سپاهان بابت برد تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم و این عملا بر بچه ها فشار گذاشت و بچه ها در پست‌های دیگر بازی کردند و بعضی جاها نتوانستند آن طور که باید بازی کنند. نهایتا زحمت خود را کشیدیم و اگر تیم کامل بود نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

شاه‌نشین در خصوص اعتراض خود به داوری، تصریح کرد: داور در هر صورت اشتباه می‌کند اما در کل اعتراضاتی وارد بود و امیدوارم اعتراض به حق باشد. این بازی برای من حساسیت زیادی نداشت، اما با توجه به شرایط تیم و نبودن بازیکنان تیم همچنین کارت‌های زود و اشتباهات داوری منجر به اعتراض شد.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: کامران نصرتی، مهرداد صمصامی آسیب دیدند و یک کارت قرمز داشتیم و بازیکنان آسیب دیده دیگر داریم و وقتی ۵ بازیکن اصلی تیم را کنار بگذاریم باز هم خوب بود.

وی افزود: حضور هوادار همیشه موثر است و از هواداران ذوب آهن که حضور داشتند تشکر میکنم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و تماشاگر در سالن باشد.

گفتنی است، دیدارهای تیم های هندبال سپاهان و ذوب آهن در جریان روز دوم از مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به سود طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =