مجید رحیمی زاده، سرمربی هندبال سپاهان

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: برد شیرین برابر ذوب‌آهن را به منزله‌ جایزه‌ای برای بازیکنانمان تلقی می‌کنیم، زیرا صدرنشینی‌ تیم را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجید رحیم‌زاده، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برد ۲۸ بر ۲۵ مقابل تیم ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بود. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و برای اینکه صدر جدول را داشته باشیم تلاش کردیم. بازی در نیمه اول پررفشار بود اما بچه‌ها سوار بازی بودند و اگر اشتباه تاکتیکی داشتند به روز شدند و آن را جبران کردند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان ضمن تبریک به تیم مقابل و بازیکنان سپاهان گفت: سه سال بود از حضور تماشاگر محروم بودیم و این حضور بعد از سه سال انجام شد و برای ما دلگرمی بود و این سطح کیفی بازی را بالا میبرد و هندبال بیشتر دیده می‌شود. با وجود اینکه بازی ها در سه سالن مختلف است، اما میزبانی به خوبی انجام می‌شود.

رحیم‌زاده در خصوص اعتراض خود به داوری گفت: از بیرون بازی به بعضی صحنه ها اعتراض داریم همانطور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کنند داور هم اشتباه می‌کند مهم این است که ما روند را از دست ندهیم و به بازی ادامه دهیم.

وی در خصوص روند بازی داربی هندبال اصفهان اضافه کرد: می‌دانستیم که این مسابقه بسیار حساس است و به بازیکنان خود در خصوص عدم ورود به حساسیت‌ها آگاهی داده بودیم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان شد در نیمه دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند پیروز میدان باشند. از همین‌جا به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم و این برد شیرین را به منزله‌ جایزه‌ای برای بازیکنانمان تلقی می‌کنیم، زیرا صدرنشینی‌ تیم را تضمین کرد.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی‌های پلی‌آف افزود: من فکر می‌کنم بهتر است بازی‌های پلی‌آف مثل بیشتر بازی‌های جهان به‌صورت ۲ از ۳ باشد و به پنالتی کشیده نشود، زیرا جذابیت بازی از دست خواهد رفت. از طرفی کمتر شاهد مشکلات احتمالی برای تیم‌ها خواهیم بود.

گفتنی است، دیدارهای تیم های هندبال سپاهان و ذوب آهن در جریان روز دوم از مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به سود طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =