تیم هندبال سپاهان

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان توانست در دربی اصفهان تیم هندبال ذوب‌آهن را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بازی دوم مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور، سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه میثمی دربی هندبال اصفهان را برگزار کردند. در این بازی حساس و نفس گیر سپاهانی توانستند با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به پیروزی برسند و بار دیگر ثابت کنند آسمان هندبال اصفهان طلایی رنگ است.

گزارش بازی

نیمه اول: دو تیم بازی را پایای آغاز کردند و در دقایق ابتدایی پا به پای هم پیش می رفتند. در ادامه با خطای بازیکنان سپاهان ضربه پنالتی به نفع بازیکنان ذوب انجام شد و اینگونه امین کاظمی گل سوم ذوب را به ثمر رساند و برتری را به ذوب آهن داد. اما پاس این پنالتی را یاسین کبیریان داد و سپاهان را به گل مساوی رساند. در دقیقه ۹ دروازه بان سپاهان ضربه خوب امین کاظمی را دفع کرد اما نهایتا پس از چند لحظه همان بازیکن گل چهارم ذوب را به ثمر رساند. بازی پایاپای بین دو تیم در جریان بود، اما سپاهان رفته رفته برتری خود به حریف را دیکته کرد و توانست در این بازی پیش بیافتد. وقت استراحت‌های ذوب‌آهن نیز در کاهش این فاصله فایده‌ای نداشت و در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نفع طلایی پوشان سپاهان پایان یافت.

نیمه دوم: در ابتدای این نیمه ذوب‌آهن با اخراج یکی از بازیکنانش مجبور به بازی با یک بازیکن کمتر برای دقایقی شد. این اتفاق روند بازی را کند و آرام کرد. از طرفی سپاهان نیز سعی داشت در این نیمه بازی را کنترل و برتری خود را تثبیت کند. با این حال ذوب‌آهن از دقایق میانی این نیمه بازی خوبی به نمایش گذاشت و با یک فرم بهتر توانست اختلاف امتیاز را به حداکثر برساند، اما در این لحظات تعویض‌های رحیمی‌زاده به کمک سپاهان آمد و این تیم در نهایت با سه امتیاز برتری و با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ گاندوها را شکست داد.

حواشی

*بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم پیش از آغاز دیدار برخورد گرمی با هم داشتند.

*تعدادی از هواداران دو تیم در سالن حضور دارند و مشغول تشویق تیم خود هستند.

*تعداد قابل توجهی هوادار مقابل درب ورزشگاه شهید میثمی خواستار ورود به ورزشگاه هستند.

*مربی ذوب آهن اعتراض شدید به داور کرد و دو دقیقه از حضور در بازی منع شد.

*در پی دو اخطار دو دقیقه ای به بازیکنان ذوب‌آهن اعضای این باشگاه و هواداران ذوب آهن به داور اعتراض کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =