محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان تیم الدحیل بود که این هدف‌گذاری ما نیز درست بود و چند موقعیت خوب داشتیم و نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر الدحیل قطر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در بیست دقیقه اول بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، اما پس از آن تا پایان نیمه اول این الدحیل بود که مالکیت بیشتری داشت و سعی می‌کرد موقعیت‌سازی کند. در نیمه دوم نیز این اتفاق رخ داد و در دقایق ابتدایی نیمه چند موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم و باید از آن استفاده می‌کردیم. در ۲۰ دقیقه آخر تیم حریف بهتر بازی کرد و از موقعیت خوب خود استفاده کرد؛ به تیم الدحیل تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برای توپ گرفتن از یک سوم میانی زمین برنامه‌ریزی داشتیم تا بتوانیم در ضد حملات شرکت کنیم. از همین روی اصراری بر بازی از جلو نداشتیم، زیرا می‌خواستیم حریف را تحت کنترل داشته باشیم. الدحیل به دلیل باخت در بازی اول تهاجمی بازی می‌کرد و هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان حریف بود که این هدف‌گذاری ما نیز درست بود و چند موقعیت خوب داشتیم و نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

نویدکیا تاکید کرد: در چنین بازی‌هایی این موقعیت‌های خطرناک سرنوشت‌ساز است، بازیکنان ما در این بازی دوبار با دروازه‌بان تک به تک شدند و شانس‌های فوق‌العاده‌ای بود که باید از آن‌ها استفاده می‌کردیم. اما برای مهم این است که بازیکنان موقعیت سازی کنند، شاید فشار بازی باعث شد تا این اشتباهات پیش آید، باید بدانیم این موقعیت‌ها به راحتی ساخته نمی‌شود و نباید به راحتی از دست برود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر حرکات خطرناک الدحیل از جناح چپ، توضیح داد: الدحیل به خصوص در اواخر بازی سعی کرد تا از جناح چپ فشار حملات خود را داشته باشد، از همین روی ما در طول بازی تغییراتی در جناح راست خود ایجاد کردیم تا از حملات آن‌ها جلوگیری کنیم، اما از همین جناح آسیب دیدیم.

وی گفت: هر کدام از بازی‌ها شرایط خود را دارد و ما باید خود را به بهترین شکل آماده کنیم، در این گروه هر ۴ تیم شانس صعود دارند و شرایط بسیار دشوار است. شرایط در این گروه قابل پیش بینی نیست و بازی به بازی باید پیش رفت؛ با این حال شاید بشود بعد از بازی سوم درباره شرایط صعود از گروه نظر شفاف تری داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =