• ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر: 23910
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمید استیلی

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با برخی از کشورها و تیم‌های ملی مورد نظر برای انجام بازی دوستانه مذاکراتی از طریق همکاری امور بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نتایجی هم به‌دست آمده اما هنوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جام جهانی فوتبال بزرگ‌ترین رویداد در سراسر دنیا است، جایی که چشم میلیاردها انسان بر ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها است و هر تیمی سعی می‌کند در بهترین فرم خود پای به این رقابت‌ها بگذارد. از این روی بازی‌های تدارکاتی پیش از جام جهانی تاثیر بسیار زیادی بر آماده سازی تیم‌ها دارد. تیم ملی ایران نیز که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (اوکراین، ولز و اسکاتلند) هم گروه شده باید بهترین بازی‌های تدارکاتی را داشته باشد.

با این حال تاکنون اسامی تیم‌های ملی عجیب و غریبی نظیر هندوراس و نیوزلند و حتی پرو برای بازی تدارکاتی با ایران مطرح شده است. اسامی که فوتبال دوستان را نسبت به آماده سازی تیم ملی ناامید کرده است.

در همین راستا حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال درباره برنامه‌های آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند با فراهم نمودن زمینه‌های لازم امکان برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی را فراهم کند. بر همین اساس با برخی از کشورها و تیم‌های ملی مورد نظر مذاکراتی با همکاری امور بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نتایجی هم به‌دست آمده اما هنوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای قطعی نشده است.

وی افزود: تلاش ما این است که از تمامی فرصت‌های موجود و فیفادِی‌های پیش روی تا پیش از آغاز جام جهانی به بهترین شکل استفاده کنیم و بر همین اساس با تایید و نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی حریفان مورد نظر تیم ملی انتخاب خواهند شد اما هنوز هیچ‌کدام از حریفان و بازی‌های تدارکاتی در اردوهای پیش روی قطعی نشده‌اند.

استیلی در پایان گفت: مطرح شدن نام برخی از کشورها و گمانه‌زنی در این خصوص کاملا طبیعی است اما زمانی‌که برگزاری بازی‌های مورد نظر قطعی شود در این خصوص اطلاع رسانی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =