• ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
  • کد خبر: 23786
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: تیم پاختاکور بازیکنان تاثیرگذاری دارد و فوتبالی نسبتا قدرتی انجام می‌دهد و از نظر تاکتیکی تیم فوق‌العاده قوی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران امروز، چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: ما چند بازی از تیم پاختاکور را دیدیم و تجربه چند ساله من در بازی‌ها آسیایی این مسئله را یادآوری می‌کند که بازی اول در این رقابت‌ها مهم‌ترین بازی است. به همین دلیل می‌دانیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و پاختاکور در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است و افتخارات زیادی دارد. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی نیز دارد و توانستند تیم خوبی را آماده مسابقات کنند.

وی ادامه داد: بازی برای ما بسیار مهم است و تمام تلاش ما ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه مطلوب است. تیم پاختاکور بازیکنان تاثیرگذاری دارد و فوتبالی نسبتا قدرتی انجام می‌دهد و از نظر تاکتیکی تیم فوق‌العاده قوی است. این موضوعات کار را برای تیم‌های حریف این تیم سخت می‌کند، اما در چند هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های خوبی را در لیگ کشور انجام دادیم و به انجام یک بازی خوب و کسب نتیجه خوب امید داریم.

نویدکیا درباره سیزدهمین حضور سپاهان در رقابت‌های آسیایی توضیح داد: در سال‌های گذشته باشگاهی بودیم که روند به جلو داشت و سال‌های سال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. در یک مقطع چهار ساله در بازی‌ها حضور نداشتیم، اما با سازماندهی خوب باشگاه در سال‌های اخیر به این رقابت‌ها بازگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در ۱۲ سال گذشته ۹ سال در بازی‌های آسیایی برای سپاهان بازی کردم و به عنوان بازیکن تجربه بزرگی دارم، اما به عنوان سرمربی دومین حضور من در آسیا است. در این تجربه با کمک همکارانم و اعضای تیم تلاش برای بهبود شرایط تیم داریم.

وی با اشاره به تقابل‌های قبلی سپاهان و پاختاکور، تاکید کرد: در سال‌های گذشته ازبکستان سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال داشته و نتایج آن در تیم‌هایی مثل پاختاکور نمایان است. این تیم در بازی‌های آسیایی در سال‌های قبل نمایش درخشانی داشته و رو به جلو حرکت کرده است. جلوی پاختاکور بازی کردم و همیشه بازی‌های سختی بوده است. اما ما هم در ایران رو به پیشرفت بودیم و از بازی‌های باشگاه‌ها و تیم ملی این موضوع مشخص است.

نویدکیا افزود: شاید از نظر سخت‌افزاری نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی کمی عقب‌تر باشیم، اما از نظر فوتبالی حرکت رو به جلویی در فوتبال ایران مشاهده می‌شود. در آینده و با حل مشکلات سخت افزاری می‌توانیم به باشگاهی تبدیل شویم که بازیکنان جدید و قدرت‌مندی به فوتبال آسیا معرفی کند.

گفتنی است، تیم فوتبال سپاهان فردا، پنجشنبه از ساعت 21:45 در شهر بریده عربستان به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =