محمود محمدی فشارکی مدیر فولاد سبا

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: برنامه تولید آهن اسفنجی در این مجتمع تا پایان فروردین بیش از ۱۲۴ هزار تن است که تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های بهره‌وری این میزان به بیش از ۱۳۲ هزار تن افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا در بازدید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت از مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: برنامه تولید آهن اسفنجی در این مجتمع تا پایان فروردین بیش از ۱۲۴ هزار تن است که تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های بهره‌وری این میزان به بیش از ۱۳۲ هزار تن افزایش یابد.

وی با اشاره به رکورد روزانه تولید ۴ هزار ۵۱۰ تن آهن اسفنجی در ناحیه آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا در روزهای آغازین قرن جدید افزود: رکورد قبلی در آذرماه سال ۹۸ با تولید ۴ هزار و ۴۸۰ تن آهن اسفنجی ثبت شده بود.

مدیر مجتمع فولاد سبا با اشاره به افزایش کیفی تولید آهن اسفنجی در این مجموعه خاطرنشان کرد: میزان خلوص آهن این محصول بالای ۹۴ درصد است که این خلوص در کاهش مصرف انرژی در فولادسازی و افزایش ذوب و کیفیت محصول نهایی بسیار مؤثر است.

وی در پایان با اشاره به روند راه اندازی VOD-V.D مجتمع فولاد سبا ابرازداشت: با راه اندازی این تجهیز ، سبد محصولات تکمیل شده و گریدهای جدید تولید خواهند شد؛ فولاد الکتریکی، فولاد ورق خودرو، فولاد انتقال گاز ترش و فولاد ضد زنگ ازجمله محصولات جدیدی خواهند بود که با راه اندازی این تجهیز قابل تولید می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =