پرسپولیس و هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی صفر بر صفر برابر هوادار متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس در اکباتان تهران میزبان تیم هوادار بود. این بازی که اولین بازی دو تیم در قرن پانزدهم شمسی محسوب می‌شد در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی که در این بازی مجبور بود تیمش را از روی سکوها هدایت کند، با خط زدن حامد لک بار دیگر احمد گوهری را در دروازه قرار داد. از طرفی رضا عنایتی نیز با همان ترکیب همیشگی که در نیم فصل دوم خوب نتیجه گرفته، تیمش را به زمین فرستاد.

در ابتدای بازی این پرسپولیس بود که با نفوذهای ترابی به چند موقعیت دست پیدا کرد، رفته رفته شاگردان گل محمدی به بازی سوار شدند و با نفوذ از کناره‌ها و ارسال‌های بلند سعی در شکافتن خط دفاعی قدرتمند هوادار داشتند. از طرفی شاگردان عنایتی نیز چشم‌شان به ضدحملات بود و در نیمه اول نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند.

در ابتدای نیمه دوم بازی به مراتب خسته کننده‌تر دنبال می‌شد و خطر خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد. جنگ بیشتر در میانه میدان در حال اتفاق بود و این هافبک‌های دو تیم بودند که بیشتری دوندگی را داشتند. در این نیمه نزدیک بود گوهری با اشتباه خود کار دست پرسپولیس دهد که خودش اشتباهش را جبران کرد.

در دقایق پایانی این نیمه فشار حملات پرسپولیس از کانال‌های کناری به خصوص جناح چپ افزایش داشت، اما مدافعان و دروازه بان هوادار به خوبی ایستادگی کردند و در این دقایق حق‌شناس مرد اول میدان بود. در نهایت این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس در رده دوم جدول ۵۰ امتیازی شد و در صورت پیروزی استقلال در بازی روز آینده خود شانس پرسپولیس برای قهرمانی بسیار کمرنگ خواهد شد. هوادار با رسیدن به عدد ۲۸ امتیاز جایگاه خود در رده یازدهم را تثبیت کرد.عنایتی پس از منصوریان استقلالی دیگری است که با توقف پرسپولیس راه را برای قهرمانی استقلال هموار می‌کند.

نکته جالب این بازی حضور صد تماشاگر در ورزشگاه اکباتان بود تا یک بازی دیگر از لیگ برتر نیز با حضور هواداران برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =