• ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
  • کد خبر: 23698
  • readingTime: ۱ دقیقه
حامد لک

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس در هفته اخیر در تمرینات گروهی این تیم حاضر نبوده و از لیست بازی مقابل هوادار نیز خط خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حامد لک بعد از جدایی علیرضا بیروانوند و لژیونر شدن گلر ملی پوش پرسپولیس به این تیم پیوست و انتظارات بالایی از او می‌رفت. لک اگرچه در فصل گذشته توانست تا حدودی انتظارات را برآورده کند و با سبک بازی و اکت‌های خاص خود در لحظاتی کمک حال یحیی گل‌محمدی باشد، اما در این فصل بسیار ضعیف ظاهر شد.

آغاز افت لک هم‌زمان بود با جدایی پرحاشیه رادوشوویچ، گلر کرواتی که برای چند فصل با حقوق دلاری روی نیمکت پرسپولیس میخ‌کوب شده بود و درست زمانی که باید به کمک تیم می‌آمد، با شکایت و تقاضای طلب خود سرخ پوشان را ترک کرد و هنوز هم پرونده او در فیفا باز است.

پرسپولیس در نیم فصل به سراغ احمد گوهری، گلر جوان صنعت نفت آبادان رفت و این بازیکن را به خدمت گرفت. پس از حضور گوهری جایگاه لک آرام آرام خدشه دار شد و پس از اشتباه مرگ بار او مقابل نفت آبادان که منجر به شکست تیم گل محمدی برابر علیرضا منصوریان شد، او از لیست تیم خط خورد.

حتی در دربی نیز گل محمدی ترجیح داد به گوهری اعتماد کند و اولین دربی گوهری، یکی از مهم‌ترین دربی‌ها در چند سال گذشته بود. با این حال گل محمدی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید یک شانس دیگر به حامد لک داد، اما این بازیکن بار دیگر یک گل بسیار بد دریافت کرد تا یحیی مجبور به تنبیه بازیکن تیمش شود. گل محمدی لک را از لیست بازی را هوادار خط زد و این بازیکن چند روزی است که در تمرینات این تیم حضور ندارد.

امروز نیز لک با انتشار استوری برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد تا او یک قدم به پایان ماجراجویی در باشگاه پرسپولیس نزدیک‌تر شود.

حامد لک از پرسپولیس کنار گذاشته شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =