• ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
  • کد خبر: 23657
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمد رضا ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدوارم همانگونه که نخستین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرد، بتوانیم نماینده ‌شایسته و افتخارﺁفرینی برای کشورمان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته اصفهان را به مقصد بریده ترک کردند. آن‌ها در اولین بازی خود روز پنجشنبه باید به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند.

محمدرضا ساکت، در حاشیه مراسم بدرقه کاروان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به میزبانی عربستان سعودی از رقابت‌های ﺁسیایی اظهار کرد: ما از چندماه قبل، از فدراسیون فوتبال خواستیم که برای میزبانی رقابت‌های ﺁسیایی اقدام کنند اما سرانجام پس از کش و قوس‌های زیادی که بر سر این موضوع بود بر اساس مقرراتی که AFC تعیین کرد، یک کشور برای میزبانی مسابقات هر ۵ گروه انتخاب شد که این کشور نیز عربستان سعودی بود.

وی با اشاره به سفر کاروان سپاهان به عربستان و مقصد این تیم ادامه داد: محل برگزاری مسابقات گروه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهر برَیده عربستان است که حدودا ۹۰۰ کیلومتر با جده فاصله دارد؛ شهری نسبتا کوچک با حدود ۲۵۹ هزار نفر جمعیت است که شرایط ﺁن برای میزبانی، چندان بروز نیست و اطلاعاتی که از گروه اولیه باشگاه که چند روز پیش به این شهر اعزام شد به دستمان رسیده حاکی از ﺁن است که تازه در حال بازسازی ورزشگاه هستند و مقدمات کار مثل رختکن‌ها را فراهم می کنند.

حل مشکل اسکان سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه همه شرایط برای حضور تیم در شهر مقصد فراهم شده است افزود: براساس سیاست‌گذاری‌های کادر فنی مدیر بین‌الملل باشگاه و یکی از مربیان با نظر نویدکیا زودتر به عربستان اعزام شده و مقدمات کار را فراهم کرده‌اند؛ مشکلاتی در زمینه اسکان و موراد دیگر داشتیم که خوشبختانه حل و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با پرواز چارتر اختصاصی مستقیم از فرودگاه اصفهان به محل مسابقات اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم سپاهان از روز دوشنبه تمرینات اولیه خود را در زمین تمرینی که به این منظور در نظر گرفته شده آغاز می‌کند. متاسفانه حسن شوشتری را به دلیل ﺁسیب‌دیدگی به همراه نخواهیم داشت اما خوشبختانه بقیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوب خود هستند و همه امکانات و تشریفات لازم حتی را مازاد بر آنچه به نظر می‌رسد تدارک دیده شده است.

ساکت درباره ﺁمادگی تیم سپاهان برای رویارویی با رقبای خود تصریح کرد: از هفته‌ها قبل موضوع بررسی وضعیت تیم‌های حریف توسط کادر فنی و ارزیابی ﺁن‌ها صورت گرفته از طریق نرم‌افزارها، سامانه‌ها و سیستم‌های به روز رقبای خود را تحلیل و ﺁنالیز کرده و برای رویارویی با ﺁن‌ها ﺁمادگی کاملی داریم و امیدوارم همانگونه که نخستین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرد، بتوانیم نماینده ‌شایسته و افتخارﺁفرینی برای کشورمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =