• ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
  • کد خبر: 23656
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بازیکنان تیمش را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شب گذشته اصفهان را به مقصد بریده عربستان ترک کرد.

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از اعزام کاروان سپاهان به عربستان اظهار کرد: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما بازیکنانم آمادگی بالایی دارند و در چند هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و خودمان را آماده کرده‌ایم که بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: لیگ قهرمانان آسیا یک برند است و همه دوست دارند که در این مسابقات خودشان را نشان دهند. به خاطر فشردگی مسابقات،اکثر بازیکنان شانس بازی کردن را خواهند داشت و باید تلاش کنند تا کیفیت بالایی را از خود نشان دهند. چون هم پای آینده فوتبال خودشان در میان است و موفقیت باشگاه در اولویت قرار دارد.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: همه اعضای باشگاه سپاهان از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنند و امیدوارم که در وهله نخست بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و بعد نتایج خوبی هم کسب کرده و از گروه‌مان صعود کنیم.

طبیعی است که عربستان از امتیاز میزبانی استفاده کند

وی درباره میزبانی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و امکانات پایین شهر محل اسکان سپاهان تصریح کرد: ما می‌دانیم که شهر بریده امکانات پایین‌تری نسبت به سایر شهرهای عربستان دارد، حتی ما چند روز قبل هتلی را برای اسکان تیم رزرو کرده بودیم اما ناگهان قرارداد ما از سمت هتل کنسل شد چون باشگاه‌های التعاون و الدحیل برای اسکان همان هتل را انتخاب کرده بودند اگر تمام افکارمان را روی این مسئله بگذاریم، فقط انرژی خودمان را هدر داده‌ایم. این مباحث جزئیاتی از فوتبال هستند و باشگاه دارد تمام تلاشش را می‌کند که بهترین شرایط را فراهم کند.ما نیز تمام حواس‌مان را جمع کرده‌ایم که بازیکنان در آرامش کامل باشند.

نویدکیا افزود: به هر حال در هر تورنمنت حوادث کوچکی پیش می‌آید و به نظرم ما در ایران این اتفاقات را بزرگ می‌کنیم. عربستان میزبان است و هزینه زیادی انجام می‌دهد و طبیعی است که از امتیاز میزبانی‌شان استفاده کنند. اگر ما نیز همین شرایط را داشتیم، قطعا این کار را می‌کردیم. پس بی‌جهت نباید این مسائل را بزرگ کرده و باشگاه و بازیکنان را وارد استرس عجیبی کنیم. هتل محل اسکان‌مان امکانات و کیفیت خوبی دارد و همه چیز ایده‌آل است و به مباحث پیش‌پا افتاده اهمیت نمی‌دهیم و امیدوارم در عربستان هم به مشکل خاصی بر نخوریم.

احتمال غیبت علی‌محمدی در مسابقات اول

وی در ادامه گفت: چند روز قبل از طرف باشگاه 2 نفر برای چک کردن کیفیت زمین تمرین و مسابقات به عربستان رفتند و تا جایی که توانستیم همه چیز را برای موفقیت تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت جسمانی و سلامتی بازیکنان این تیم گفت: به جز حسن‌ شوشتری که جراحی کرده و داوود یاری که از ناحیه پا مصدوم شده بود، باقی بازیکنان در اختیار ما هستند و به همراه تیم به عربستان سفر می‌کنند. البته جلال علی‌محمدی هنوز کامل بهبود پیدا نکرده و حتی ممکن است در بازی اول غایب باشد اما سایر بازیکنان از سلامت کامل برخوردار هستند.

گفتنی است بازی اول سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه با تیم پاختاکور ازبکستان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =