غلامرضا سلیمی

مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: طی روزهای اخیر ٦ مورد تولید در نواحی فولادسازی و آهن سازی ثبت شد. شش رکورد تولید در نواحی فولادسازی و آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه نشان داد که تلاشگران این شرکت در تحقق شعار سال مصمم هستند.

غلامرضا سلیمی، مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به ثبت رکوردهای پی‌درپی شرکت فولاد مبارکه در سیزده روز گذشته اظهار کرد: سپاس بیکران خداوند قادر متعال را که الطاف بیکران الهی شامل مجموعه تولید در شرکت فولاد مبارکه شد و طی روزهای اخیر ٦ مورد تولید در نواحی فولادسازی و آهن سازی ثبت شد.  ثبت ٦رکورد تولید در نواحی فولادسازی و آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه نشان داد که تلاشگران این شرکت در تحقق شعار سال مصمم هستند. سه رکورد متوالی تولید ۱۵۳، ۱۵۵ و ۱۶۰ ذوب در فولادسازی و ۲ مورد رکورد تولید ۹۳۱۰ تن در احیاء مستقیم دو و ۱۶۹۵۱ تن در احیاء مستقیم شماره یک و ثبترکورد تولید ۹۳۱۰ تن آهن اسفنجی در واحد شهید خرازی، نشان از عزم و اراده پولادمردان عرصه تولید در سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین دارند.

وی با اشاره به اینکه حرکت و همت امیدوارانه و خدمات بزرگ برای نسل حال و آینده توسط جوانان متخصص، سالم و کارآمد و مدیران هدایت‌گر این افتخارات را رقم زده است، گفت: تولید در راس امور است. دکترین تولید راه برون رفت کشور از تمامی چالش‌ها و مشکلات است. بی‌جهت نیست که طی چند سال اخیر نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری تولید را به صورت پررنگ در معرض دید و توجه همه تصمیم سازان و تصمیم‌گیران قرار می دهد.

مدیر ارشد تولید شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: رکوردهای تولید طی روزهای اخیر نشان می دهد متولیان تولید توانسته اند به خوبی تهدیدهای فصلی کمبود منابع انرژی را به فرصتی برای تعمیرات اساسی خطوط تولید مبدل کرده و امروز میوه و ثمره آن را به وضوح ببینند. نظارت مستمر و جسورانه و تمرکز علمی و فنی و عملی و حضور مستمر مسئولین تولید یکی از دلایل موفقیت در ثبت این رکوردهاست. هر جا به دانش و مهارت و توانمندی نیروی انسانی متعهد اتکا کردیم همانجا موفق شدیم که همانا بزرگترین و مهمترین سرمایه، سرمایه نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: تکرار رکوردهای غرورآفرین، تولید ان هم در این حد و اندازه نشان از برنامه‌ریزی و مدیریت همه فعالیت‌ها از ماه‌های پیش گرفته تا امروز است و این نوید را می دهد طی ماه جاری و برخی از ماه‌های سال و همچنین سال جاری شاهد ثبت پارامترهای کمی و کیفی غرورآفرین دیگری در فولاد مبارکه باشیم. اینجا از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه همکاران و پیمانکاران و قسمت‌های پشتیبان تشکر می‌کنم و آرزوی تداوم موفقیت‌ها را دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =