• ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
  • کد خبر: 23595
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد نکونام / فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد معتقد است تیم نساجی بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و تیم نساجی تیم باکیفیتی و بازیکنان باتجربه‌ خوبی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند. در بازی‌هایی که در مشهد انجام داده و میزبان بودند، همه تیم‌ها را به چالش کشیده بودند و برای حریفان مشکل‌ساز شدند.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر، می‌دانستیم که از هر بازی چه چیزی می‌خواهیم و در این دوره فقط می‌توانستیم تمرین کنیم، زیرا به دلیل شرایط کرونا ممکن بود بازی‌های دوستانه به تیم‌ها ضربه بزند و به دلیل حضور فولاد در جام باشگاه‌های آسیا از این تعطیلات فقط برای تمرینات استفاده کردیم. به همین دلیل در نیمه اول و بیست دقیقه ابتدایی تیم ما بازی را خوب شروع نکرد، اما بعد از آن بازی را دست‌مان گرفتیم و توانستیم یک گل بزنیم؛ به نظر من توپ در درون دروازه بود و توپ را از گل درآوردند و دوباره روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک ضربه به تیر دروازه زدیم. بعد از بیست دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم بازی را یک هیچ ببریم.

نکونام در خصوص شرایط بازی در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و برنامه‌مان را گفتیم و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. فشار بازی هر چقدر که جلوتر می‌رویم بیش‌تر می‌شود و با برنامه‌هایی که روی ضد حملات داشتیم توانستیم به گل دوم برسیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم. فکر می‌کنم علیرضا حقیقی دو توپ خیلی خوب را گرفت و یک ضربه به تیر دروازه داشتیم که مانع از گل‌زنی شد. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد. به تیم خوب نساجی خسته نباشید می‌گویم، تیم باکیفیت و با برنامه‌ای هستند و امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.

او در مورد تیم ملی و شرایط قرعه کشی قابل توجه پاسخ داد. سرمربی فولاد گفت: امیدوارم فوتبال ما شکل بهتری به خودش بگیرد و تیم ملی کشورمان در جام جهانی موفق باشد. انشالله و به امید خدا هر زمان که نوبت ما شد و رفتیم نظرم را می‌دهم اما همانطور که در ابتدا گفتم الان آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و در این مورد صحبتی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =