• ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
  • کد خبر: 23584
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی دایی مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی‌کیا گفت: امیدوارم این بار یک یا دو تیم اروپایی و تیمی مثل کانادا در گروه ما باشند تا ما را مقداری امیدوار نگه دارد اما کار بسیار سختی است.

به گزارش ایراسین و به نقل از ورزش سه، مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره فوتبال ایران که برای قرعه‌کشی گروهی جام جهانی در قطر حضور دارد، اظهار کرد: روز حساسی برای فوتبال دنیاست و همه منتظرند تا قرعه کشی جام جهانی انجام شود. ما به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده منتظر هستیم تا بدانیم تیم‌مان در چه گروهی قرار می‌گیرد. امیدوارم این بار یک یا دو تیم اروپایی و تیمی مثل کانادا در گروه ما باشند تا ما را مقداری امیدوار نگه دارد اما کار بسیار سختی است.

سرمربی تیم ملی امید ایران ادامه داد: بهترین تیم‌ها به جام جهانی می‌آیند و هر تیمی که صعود کرده واقعا شایسته بوده است. کار راحتی نیست اما باتوجه به نسل فوتبالی که داریم، بچه‌ها بسیار امیدوارند که بتوانند این‌بار خیلی خوب کار کنند.

مهدی مهدوی کیا در خصوص احتمال صعود تیم ملی به دور حذفی تاکید کرد: در فوتبال هر امکانی وجود دارد و به همین دلیل ورزش فوتبال زیبا و پربیننده است چرا که از قبل تیمی بازنده یا برنده نیست و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد. با توجه به نسلی که در حال حاضر در تیم ملی داریم به خصوص بازیکنانی که در جلو بازی می‌کنند و تجربه بین المللی خوبی دارند و در تیم‌های مطرح توپ می‌زنند، ما را بسیار امیدوار کرده است که انشالله اتفاقات بسیار خوبی بیفتد. اما باید واقع‌گرا باشیم و ببینیم در چه گروهی قرار می‌گیریم تا شرایط فوتبال‌مان را با شرایط فوتبال آن‌ها بسنجیم و باید همگی منتظر باشیم و ببینیم در چه گروهی هستیم و سپس در خصوص آن صحبت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =