همایش ورزش صبحگاهی

در دی‌ماه ۱۴۰۰ همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ورزشکاران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان زمستان را با درخشش خیره‌کننده‌ای آغاز کردند.

پوکر قهرمانی توسط بانوان والیبالیست

تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ‌برتر والیبال نشسته ایران شد.

دختران والیبالیست سپاهان که چهار دوره پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شده بودند در سال گذشته بدون واگذار کردن حتی یک ست، حریفان خود را شکست دادند.

درخشش مچ‌اندازان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

همچنین تیم مچ‌اندازی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در مسابقات این شهرستان موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز گردید. مصطفی منصوری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره و مقام دوم، مهدی کریمی در رده پیشکسوتان در وزن ۷۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام دوم و محمد سلیمانی در رده بزرگسالان در وزن ۷۵ کیلوگرم با کسب مدال برنز موفق به کسب مقام سوم شدند.

افتتاح فاز نخست سالن ورزشی مجتمع فولاد سبا

در دی‌ماه ۱۴۰۰ شاهد افتتاح فاز نخست سالن ورزشی مجتمع فولاد سبا با حضور مدیر این مجتمع بودیم، محمود محمدی فشارکی در آیین افتتاح

فاز نخست سالن ورزشی مجتمع فولاد سبا اظهار داشت: وظیفه ما تولید ورق و برطرف کردن نیازهای صنعتی است، ولی باید به سلامت همکاران نیز اهمیت داد و در این راستا بازگشایی سالن ورزشی یکی از راهکارهای ایجاد سلامت همکاران است، چراکه تن سالم و شاداب باعث افزایش بهره‌وری و ارزش افزوده برای سازمان خواهد شد.

در ادامه علی خاکی رئیس اداری و تدارکات مجتمع فولاد سبا افزود: سالن بدنسازی مجتمع فولاد سبا، مساحتی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع به همراه قسمت‌های اداری و رختکن دارد که با تهیه دستگاه‌های مدرن و به‌روز بدنسازی تجهیز شده و قرارداد تکمیل فاز دوم این سالن هم در فرایند انتخاب پیمانکار بوده و به زودی اجرا می‌شود که امیدواریم در اسرع وقت با حمایت مدیریت بتوانیم از این سالن بهره‌برداری کنیم.

قلل کرکس و ایوب زیر گام‌های مردان فولاد مبارکه

تیم کوهنوردی شهید امینی زیر نظر امور ورزش فولاد مبارکه در یک برنامه یکروزه با ۲۰ نفر از اعضای خود توانستند بر فراز قله ۳۸۹۵ متری کرکس ایستاده و نام این فتح را در فهرست فتوحات خود ثبت کنند.

همچنین تیم کوهنوردی شهید قاسمی زیر نظر امور ورزش فولاد مبارکه در یک برنامه دوروزه به کرمان عزیمت کردند و ضمن بازدید از غار کوه ایوب، قله ایوب را فتح نمودند و پرچم فولاد مبارکـه را به اهتزاز درآورند.

کلاس‌های ورزش سلامت کوه صفه اصفهان

امور ورزش فولاد مبارکه با توجه به اخذ مجوز از ستاد کرونا، در راستای ارتقای سطح سلامت و رضایت‌مندی کارکنان شاغل و بازنشسته، اقدام به برگزاری کلاس‌های ورزش سلامت در کوه صفه اصفهان نمود.

بازدید رئیس وقت فدراسیون فوتبال از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس وقت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بازدید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان بانوان این باشگاه دیدن کرد و ضمن ابراز خشنودی از حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه تقدیر کرد.

بانوان تیم صنعت فولاد مبارکه قهرمان مسابقات ایمیدرو کشور

مسابقات آمادگی جسمانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در بخش بانوان به میزبانی مس سرچشمه با حضور ۳۶ نفر از بهترین‌های این رشته در قالب ۱۲ تیم به مدت دو روز در سالن ورزشی شهدای کارگر شهر کرمان برگزار شد که در این مسابقات، بانوان تیم صنعت فولاد مبارکه توانستند با ثبت رکوردهای برتر، حریفان خود را به‌ صورت پیاپی شکست دهند و مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کنند و با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات آمادگی جسمانی ایمیدرو کشور بایستند. همچنین مریم جعفری جبلی از شرکت توکافولاد در بخش انفرادی در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال مدال طلا را از آن خود کرد. شایان ذکر است تیم‌های مس شهر بابک و سنگ‌آهن گوهر زمین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه

همایـش بـزرگ ورزش صبحگاهی گرامیداشـت سـالروز افتتـاح فولادمبارکـه روز چهارشـنبه مـور خ ۲۲/۱۰/۱۴۰۰ بـا رعایت پروتکل‌هـای بهداشـتی در محل باند هلیکوپتـر جنـب سـاختمان مرکـزی برگـزار شد.

این همایش با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از کارکنان زحمتکش و ورزش‌دوست فولاد مبارکه پس از اخذ مجوز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که در این همایش جمعی از معاونین، مدیران، رؤسا و فرمانده حوزه بسیج فولاد مبارکه حضور داشتند که با انجام حرکات ورزش گروهی در فضایی شاد و همراه با فعالیتهای ورزشی انجام پذیرفت.

حضـــور یکپارچـــه و اســـتقبال کم‌نظیـــر مدیـــران و کارکنـــان شـــرکت فـــولاد مبارکـــه از برنامه‌هـــای ورزشـــی، مهـــر تأییـــدی بـــر برنامه‌ریـــزی مناســـب و تصمیم‌گیریهـــای شایســـته مدیـــران و

مســئولین در جهــت ایجــاد فضاهــای ورزش همگانــی بــرای افزایــش ســطح ســامت کارکنــان شــرکت اســـت. گفتنـــی اســـت همزمـــان در بخـــش بانـــوان نیـــز بـــا حضـــور بیـــش از ۲۰۰ نفـــر از بانـــوان شـــاغل در شـــرکت همایـــش ورزش همگانـــی در محـــل اســـتخر فـــولاد مبارکـــه برگـــزار گردیـــد.

در پایـان به‌منظـور ارج نهـادن بـه حضـور شـرکت‌کنندگان بـه مناسـبت ۲۳ دیمــاه ســالگرد افتتــاح فــولاد مبارکــه، بــه ۲۳ نفــر از حاضریــن در بخــش آقایــان و ۲۳ نفــر در بخــش بانــوان بــه قیــد قرعــه جوایــزی اهــدا گردیــد.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه

نایب قهرمانی تیم والیبال فولاد مبارکه در مسابقات ایمیدرو

نهمین دوره مسابقات والیبال ایمیدرو و شرکت‌های تابعه که از ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در جزیره کیش آغاز شده بود، روز گذشته با نایب قهرمانی تیم والیبال شرکت فولاد مبارکه به کار خود پایان داد.

شروع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای دریافت مجوز حرفه‌ای

در اواخر دی‌ماه نشست ستاد دریافت مجوز حرفه‌ای سال ۲۰۲۳ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و سایر اعضای این ستاد برگزار شد. در این جلسه شرح وظایف هر بخش تبیین و آخرین الزامات AFC و FIFA برای دریافت مجوز حرفه‌ای ۲۰۲۳ در قالب معیارهای پرسنلی و مدیریتی، مالی، زیرساخت‌های فیزیکی، حقوقی و ورزشی و...برنامه‌ریزی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =