فوتبال ایران و لبنان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کاهش موج ششم بیماری کرونا، تماشاگران در بازی تیم ملی ایران و لبنان با ۵۰ درصد ظرفیت، در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

به گزراش ایراسین به نقل از ایسنا، بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت آیت‌الله طالقانی آبادان در خصوص حضور تماشگران در ورزشگاه‌ها بیان کرد: اجازه داده شد با ۵۰ درصد ظرفیت، تماشاگران در بازی تیم ملی ایران و لبنان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر شرایط رو به بهبودی است و اگر مردم رعایت کنند، در آبادان هم تماشاگران می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی اجازه ادامه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها داده نمی‌شود زیرا با رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، مجددا ویروس فعال می‌شود.

عین‌اللهی گفت: در حال حاضر موج ششم بیماری فروکش کرده و همه شاخص‌های بیماری کاهش پیدا کرده‌اند البته این وضعیت، در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایدار می‌ماند اما متاسفانه شاهد رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ایام تعطیلی بودیم و نگرانی از افزایش بیماری وجود دارد.

وی افزود: نباید فکر کنیم کرونا تمام شده است؛ به محض اینکه در کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا فکر کردند بیماری تمام شده، مجددا بیماری عود کرده است بنابراین در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی احتمال افزایش مجدد بیماری وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =