رکابزن

با توجه به آغاز فصل گرما بحث مهم ورزش در آب و آب درمانی برای کاهش دردها و ناراحتی عضلانی مورد استقبال فراوان خانواده بزرگ فولاد مبارکه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ادامه بررسی ورزش فولاد مبارکه در سال 1400 به تیرماه گرم و سوزان رسیدیم که شاهد فعالیت های فرهنگی ورزشی ویژه‌ای بودیم.

با توجه به آغاز فصل گرما و افتتاح استخر داخلی شرکت فولاد مبارکه بحث مهم ورزش در آب و آب درمانی برای کاهش دردها و ناراحتی عضلانی مورد استقبال فراوان قرار گرفت. همچنین استخرها و سالن بدنسازی مجموعه ورزشی باغ فردوس نیز در مقاطعی با توجه به محدودیت ها و دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا بازگشایی شد و خانواده‌ بزرگ فولاد مبارکه توانستند از آن استفاده کنند.

همچنین خانواده‌ فولاد مبارکه در رشته‌های قابل فعالیت در فضای باز همچون تنیس، سوارکاری و دوومیدانی حضور چشمگیری داشتند و اوقات فراغت خوبی را سپری کردند که در این بین، امور ورزش شرکت فولاد مبارکه خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه ارائه داد.

در راستای اقدامات فرهنگی آموزشی، اعضای تیم فوتبال زیر ۱۵ سال فولاد مبارکه از نمایشگاه آموزشی اعتقادی چراغ راهنما دیدن کردند. در این نمایشگاه جذاب که به صورت متفاوت و مدرن طراحی شده بود، کارشناسان دینی در غرفه‌های مختلف، مخاطبین را با سیر خلقت آدمی و اهداف و مسیر درست در زندگی دنیوی و اخروی آشنا کردند.

با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی و آموزشی تفاهمنامه همکاری فولاد مبارکه سپاهان با انجمن علمی مدیریت ورزش ایران به امضا رسید.

تفاهمنامه همکاری فیمابین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با رسول نظری نماینده انجمن علمی مدیریت ورزش ایران شعبه استان اصفهان امضا شد. این تفاهمنامه با هدف گسترش همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و استفاده بهینه از امکانات و توانایی‌های یکدیگر در راستای توسعه رویکردهای نوین مدیریتی مرتبط با حوزه ورزش رقابتی و حرفه‌ای به امضا دو طرف رسیده است.

تیرماه 1400 رکابزنان سپاهانی درخشش خوبی داشتند، روز دوشنبه هفتم تیرماه، در مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری کشور به میزبانی مجموعه تفریحی و گردشگری نمک‌آبرود چالوس در رده امید ماده تایم‌تریل انفرادی جاده، امیرحسین جمشیدیان و علی‌اصغر موسی‌زاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان، به ترتیب مقام اول و دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

همچنین در مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت جاده کشور در رده بزرگسالان محمد گنج خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان، نایب قهرمان مسابقات کشور شد و مدال نقره استقامت جاده را تصاحب کرد. در رده امید نیز امیرحسین جمشیدیان از تیم فولاد مبارکه سپاهان، بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =